Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Klarer dere ikke å ta et så enkelt valg? Hvordan skal dere kunne ta vireklig VIKTGE beslutninger i livet da?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 seriøst?? har du ikke bedre innlegg å komme med så tror jeg du burde la være å skrive her... jeg skal ha to forlovere,og grunnen er ikke fordi jeg ikke klarer å velge en av de,men jeg ønsker å ha to. skjønner ikke at det kan være så vanskelig å godta at noen vil ha to istedet for en....
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Å bli valgt til forlover skal være en helt spesiell tillitserklæring til en spesiell person/venn. Jeg hadde ikke ønsker å vær een av flere forlovere, da kan det være det samme. Synes det med flere forlovere er noe skikkelig fjas!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Så trist at du ikke har enn en venninne som kan være forlover. Men nå er nå en gang livet slik at mange av oss har flere venninner/venner som er aktuelle som forlover, eller forlovere. Det er ikke beslutningsvegring, heller et tegn på at man har mange gode venner. Trist at ikke du har det.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Snakker om dustesvar! Jeg har plenty av gode venner, kunne gjerne hatt 10 stk. Men jeg klarte i bestemme meg, takk og pris for det! De aller fleste klarer jo det, men det finnes unntak. Det ser bare snålt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå