danieI Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 gratulerer med førtiårsdagen gamla :-D langstilkede er forbeholdt quinnen min så det får du ikke...hehe, men jeg regner med mannen din kliner til med noe du blir gla for jula var....full av folk, mye pakker og enda mer mat.,..men jeg er sykt gla i mat så det gikk fint snart hverdag, heldigvis! ha en veldig fin bursdag, håper du får alt du ønsker deg :-)
Dronningen! Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Tusen takk..... GAMLA?? Jeg er faktisk nå medlem av FFF (Førti, fin & freidig) Mannen har klint til med både det ene og andre- tjoho! Av Flisa fikk jeg VålerengaCD, lue og pene votter. Lurer på om hun kjøpte musikken til seg selv? Bæreposen fra sjappa er i hvertfall brettet pent og lagt på rommet...
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer så masse, Dronningen - og velkommen over på den gode siden! Håper overgangen blir minst mulig traumatisk og heller fylt med vin og Anton og sommerfugler!
Dronningen! Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Den gode siden ja:o) Det var noen av gjestene våre i går som hadde tatt med seg madeirasjokolade (?) fra Anton Berg, frekk som jeg er lurte jeg på om gåstolen sto utenfor..... Men bør jeg venne meg til Anton? Godt nytt år.
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Anton er alle kvinners venn, uansett alder, gangsperre og benskjørhet.
Gjest Siklerotte Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer så mye med dagen=) Førti er jo ikke en ille alder, tenker mer at femti er tusen ganger verre... =D Hva har du fått da?
Dronningen! Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Tusen takk Siklerotte.. Alder er bare tall:o) Har ikke fått så mange gaver ennå iom at bursdagen er på en dag som kan være litt slitsom for enkelte. Men lue, votter, tegninger, penger, blomster og mange gode klemmer har jeg fått....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå