Mille** Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Skal på den siste senvakta denne uken i dag, så har jeg heldigvis fri igjen til mandag. Går i hundre på jobb, og nå når mange har fri og det er mye ufaglært personale på jobb, blir det ekstra mye for en stakkars sykepleier. Er alene som sykepleier på huset i dag, syns ansvaret til tider kan bli tyngende.....jaja..... Gleder meg til å legge meg i badekaret i kveld. )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Vet at det er tungt, har først hatt 1 dagvakt, 4 kveldsvakter etter hverandre og nå tilslutt 3 dagvakter etter hverandre. Men utrolig hvor godt det føles når brukerne har det bra og koser seg. I dag har jeg og brukeren min bare vært inne fordi det var så guffent vær ute. H*n ville ikke ut heller. Men vi har danset og sunget, lekt og herjet, må indrømme det er ikke så ofte jeg gjør det på jobb, men vi har skikkelig koset oss i dag. H*n har ledd masse i dag, og da føler jeg at jeg har gjort en god jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå