Gjest Trollbundet Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Sambo sin lillebror fikk en sønn klokka 00.30 i natt:).3080 gram bare og 51 cm:) Ååååå! Så deilig!!! De er så heldig:)))))) Gleder meg til å se han:).Vi må bli frisk fort! Er forkjølet alle mann her..vi er ikke så ille forkjølet da,men hoster litt (dattera vår på 3 er absolutt verst! når det gjelder hosten + at hun har øyekatarr ser det ut som)og det er jo smitte i oss! Så må vel vente..
Gjest Trollbundet Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Molde sykehus for de som vil vite det:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer såååå mye =) Er utrolig gøy å være tante! Bare skjemme bort =) Grattis =)
Gjest Trollbundet Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Takk! Åååå! Jeg er helt vill her jeg,hihi:)))) Gleder meg sånn:) Men skulle ønske det var meg,hehe..Men kansje jeg blir gravid når jeg får holde nurket og får lukte på han:).Har hørt det..Men om det er sant det vet jeg ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå