ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Heiii Jeg lurer på om noen har erfaringer med lammeskinnsposer og div? Hvilke er bra? Vil så gjerne ha et ordentlig hvitt skinn, litt stort-fluffy- for å ha i senga, og en ullpose i vogna- må også være litt fluffy.. Men hva velger man? Er jo såå skrekkelig mange på markedet... Luksusproblem Skal sies at den må kunne holde varmen i babyen i 25 minus... (da vi bor på innlandet)
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Jeg har hatt simo lammeskinnspose og den var bra men ble helt ødelagt i vask. Kjøpte nå nøstebarna sin lammeskinnpose. Den var nest best i test hos foreldre og barn. Kom ikke på første fordi den ikke var vannavstøtende. Men jeg har bare vindtrekket til vogna over uansett, så da ser jeg ikke på det som noe problem. Det er utrolig godt og varmt, og er ubehandlet og inneholder masse lanolin. Det er selvrensende ved urin, svette osv. Formen er også veldig god. Kjempe fin og kompakt rundt hodet. Bøyer seg opp bak ved hodet slik at du får en deilig kant når barnet ligger. Også kan det festes til vogna med å hempe det over ryggen. Anbefales på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå