Gå til innhold

Ultralyd imorgen.. Spent!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, imorgen er det tid for UL. Spent! Skal bli herlig å se den lille i magen, men samtidig er jeg litt redd for at noe er galt.

Har ikke kjent så mye liv enda, i hvertfall ikke siste uka, så dette blir spennende.

Er nok ikke av den typen som går ut i fra at alt er bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid spennende med UL da. :)

Men det er jo klart mange tanker som surrer... Men det går helt sikkert bra med den lille! :)

Lykke til i morgen da!

Vil du vite kjønn, eller?

Skrevet

Jeg skal også på UL i morgen! Kjenner jeg både gleder og gruer meg.....blir veldig spennende. Har ikke kjent noe liv enda, men er bare 14+5 i dag så det er vel alt for tidlig enda. Ikke har jeg fått mage heller, er bare oppblåst, så føler meg i grunn lite gravid.....

Det går nok så bra skal du se!! Lykke til!!!

Skrevet

Mange tanker som surrer ja.. Skrekkblandet fryd! :-)

Ja, vi har en gutt fra før, så vi vil vite kjønn om vi får det. Sist gang ville vi også vite, men da ville de ikke si det. Kommer vel kanskje an på hvilken jordmor vi møter..?

Men jeg har en følelse av at det er jente denne gangen.. :-) Vet ikke hvorfor egentlig, men jeg har vært MYE dårligere og energiløs enn sist.. men mulig det bare er hormonelt!

Vi får se! :-)

Skrevet

Litt tidlig å kjenne liv så tidlig med deg.. Lykke til du også da!! Du skal kanskje ha enda en UL senere da?

Skrevet

Glede deg,er en fantastisk opplevelse!! Jeg gruet meg litt i og med at jeg i siste liten måtte gå alene,sambo sku egentlig være med. Men det gikk så bra selv om ;o)

Hmm for en sjofel JM,dette med kjønn er vel ikke en medisinsk påkrevd ting å sjekke,virket ikke som hun jeg hadde hadde tenkt å sjekke dette hadde jeg ikke spurt på slutten. Men hun prøvde mange ganger å komme til men min lille bluferdige krabat snudde seg vekk hver gang så hun fikk ikke sett så godt etter. Hun trodde da i midlertid,men jeg tar ikke det helt for god fisk og venter heller i spenning ;o)

Selv om det JM trodde stemte med min egen magefølelse!

Lykke til i morgen! Håper dere er heldigere med JM denne gang!

Skrevet

Hadde egentlig time i slutten av januar, vanlig uke 17-18 UL. Fikk så brev om at timen var endret pga uforutsette omstendigheter på sykehuset -og ny time i morgen. JM mente også dette var vel tidlig -mulig de på sykehuset har gjort en feil?! Jeg møter uansett opp i morgen, og håper vi kan få en ekstra UL i uke 18 eller noe...

Skrevet

Hvordan gikk det med deg i dag Boblis? Håper alt var i sin skjønneste orden!

Her gikk alt bare bra! Men var vel tidlig ja (ca 14 og en halv uke), så har fått ny time om 4 uker -sykehuset som ikke har fulgt helt med i timen i timeoppsettet. Men så langt alt vel, og jeg er bare glad for å få to UL! JM trodde det var en liten gutt inni der, selv om hun selvfølgelig ikke kunne si det 100% sikkert. :)

Skrevet

Heia :)

Også her var alt i skjønneste orden :-) Veldig kjekt! Fikk faktisk termin en uke tidligere, så nå er terminen 30.05.09.

JM mente det er en liten jente, som også har vært min følelse. Men hun tok forbehold, hun hadde tatt feil noen ganger tidligere. Så vi lovte å ikke kjøpe inn alt utstyr i rosa :-). Vi har et avslappet forhold til dette da, da vi har masse nøytralt utstyr fra førstemann.

Ja, vær glad du får 2 UL. Det er bare en bonus ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...