Erlinda Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Hei. Det er vel bare til for å brytes, men jeg skulle vel hatt en liste på det i år :-) hehehe........Grunnen til at det skulle vært en liste er vel at det har vært bare oppussing siden sept. Noe blant det er *besøke venner *trene *bruke tid på både barn, mann og dyra *legge om maten og ikke minst, bruke mere tid her inne:-) Jeg må si at det skal bli utrolig godt å komme på rett kjør igjen med faste rutiner. Godt nyttår :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år til deg også! Nyttårsforsetter ja..............kunne sikkert vært flinkere til litt av hvert, spesielt trening. Begynte fint i fjor, og dabbet av utover sommeren. Har noen andre ting jeg vil forandre litt på, men det er mellom meg og meg:-) Har vel egentlig aldri vært så opptatt av at ting skal skje ved nyttår, for jeg tror det raskt kan ryke da.......men trening ja....absolutt:-) Venner og familie er jeg flink til å bruke tid på, men å lese flere bøker ønsker jeg. Men må jeg prioritere så prioriterer jeg samvær med levende mennesker:-)
Gummelillan Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Godt nyttår til deg også!!! Jeg skal fortsette med å være snill og grei med alle rundt meg, både når det gjelder familie, venner, kolleger og løse katter langs veien ;-) Jobbe litt mindre og kose meg enda mer. La 2009 bli et fint år for oss alle!
Karomamma Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år, ja!! Jeg har ingen nyttårsforsetter og har aldri hatt noen heller Og det er ikke fordi det ikke finnes forbedringpotenisale altså, hehe.. Jeg hører de sier at jeg burde slutte å røyke, spise mer fornuftig og begynne å trene igjen... Tja, det kommer når det kommer. Happy 2009
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Nyttårsforsett....hmmm la meg se...... Jo da det er mange, men jeg har jo viljestyrke som en soft-is....... så jeg tror jeg skal holde de for meg selv:-) Og så kan jeg heller overraske dere om en stund:-DD
♥Snulder Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Godt Nyttår! Ingen forsetter her.... tar det som det kommer:O) Men har et håp om at 2009 blir ett tilsvarende godt år som 2008 var!
Tiggywinkle Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Jeg skal jobbe litt mindre, kose meg enda mer med familien, ta vare på mamma, spise god mat og nyte livet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå