Gå til innhold

Noen som har født i Bodø her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal føde i Bodø denne gangen, men er egentlig fra en annen by så jeg vet ingenting om dette sykehuset.

Er det noen som har født der som vil fortelle litt?

Er det nytt/gammelt? Enerom? Greie folk som jobber der osv?

Lurer egentlig litt på alt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har født for noen år siden i Bodø.Er et helt greit sykehus. Er jo gammelt men ikke helt nedsarva om du sjønne ka æ meine. Lå på 2 manns rom. Veldig greie folk som jobba der, har født på et anna sykehus å men syns personalet i Bodø var mye hyggeligere.

Skrevet

fødte der for 3 år siden.

syntes de var travle/stressa der. tror jeg var litt uheldig med personalet den helga.. det er jo mange som føder der. hender ofte at man må være 3 stkpå 2 mannsrom. men nå skal man visst få bo på zefyr hotell (hører til sykehuset) etter fødsel. da kan man bo der sammen med gubben/familien. det synes jeg er bra:) hadde valgt å bo på Zefyr denne gangen om jeg skulle føde i bodø. blir vel litt mere privat-liv:)

skal føde i narvik nå til våren,om alt går bra:) har mange venninner som har født der,og alle skryter av føden inarvik:) har selv vært med på en fødsel der. syntes det virket mye triveligere der..

Skrevet

det skal sies at jeg enda er litt usikker på om jeg skal føde i narvik denne gangen. det er pga at det ikke er barne-avd der. tror nærmeste er Harstad (1/2 time ffra narvik).. man vet jo aldri hva som kan skje under og etter en fødsel.

har kommet på andre tanker nå om å føde i bodø, siden man kan bo på Zefyr hotell.. tror det blir roligere.. men får se enda;)

Skrevet

Hehe,Harstad er 1,5 time fra Narvik :)

Skrevet

jepp! skulle stå 1 1/2 time der;)

Skrevet

Fødte også der borte:)

Har bare positive opplevelser derfra. Alle var så hyggelige, og fikk et to-mannsrom for meg selv. Selv om sykehuset ikke er så nytt, så det har vel de fleste fasiliteter som et sykehus trenger. Jordmoren som jeg hadde var super, så sinnsykt blid og hyggelig. Hun var også veldig dyktig på det hun skulle. Barnepleierne var også så koselige, var ofte innom rommet for å spørre om jeg ville ha noe og om ting gikk bra. Fikk også ha besøk inne på rommet så lenge jeg ville:)

Kommer nok helt sikker til å velge Bodø neste gang også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...