Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter så sinnsykt om nettene nå. Bekkenet mitt er så vondt jeg aldri har kjent før. Klarer ikke å snu meg i senga, nesten ikke gå..nesten ikke sitte... Kvalm, kaster opp, KJEMPE vondt i halsen, slapp og kramper i leggene. Kan dette ha noe å si for fødselen tro? har termin 10 januar....Men skal ikke til jordmor før 9, så det kan jo hende det skjer ting før dette.. Jeg er så sliten og lei nå.. :( :( :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det var litt lenge til du skulle til jordmor.. forstår at du er kjempe sliten stakkar. jeg har det også sånn, men slipper kvalmen og smertene kommer nå og da, spørs hva jeg har gjort. jeg syns det er slitsomt, så jeg kan forstå deg godt. vet at dem har satt igang fødsler om mor er veldig sliten...hva m å ringe føden da? få snakke m en jordmor der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...