Jolina<3 Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Er sånn ca 6+6, og i dag våknet jeg med stikninger i magen. Er litt tett i nesa som sitter igjen etter en liten forskjølelse så jeg nyser en del. Men nå stikker det SKIKKELIG til hver gang jeg nyser?? Noen som opplevd det samme?? Nesten redd for at det lille nurket skal poppe ut.. haha:P Neida, men håper det ikke er noe alvorlig.
Prinsen & spiren Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Hei Jeg har opplevd nesten det samme.. Når jeg nyser så kjentes det ut som det "rev" noe i venstre side.. og da spurte jeg om det her inne - og fikk respons fra flere som opplevde noe liknende. Så , da får vi tro det er normal? hehe
Allegra -med gullspira- Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Jeg har det også sånn denne graviditeten og også sist gang:-) Jeg strammer magemusklene litt da slipper jeg det hehe:)
imoen Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Hehe. Opplever det samme selv. Er nok bare ligamentene som strammes/stikker til når vi nyser.
Jolina<3 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2009 Tusen takk for svar. Satser på at alt er helt ok, så skal jeg prøve stramme magemuslkene når jeg nyser:) Godt nytt år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå