Gå til innhold

noen som har hatt/har to tette i blokk uten heis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en uke til termin og den kommende storebroren er 1,5. Jeg bor i 3. etasje uten heis, og for tiden har mini raserianfall ca. annehver gang vi skal opp trappene av en eller annen grunn.. enten fordi han ikke vil bli båret, ikke vil inn, ikke vil ha hjelp opp, ikke klarer å gå osv osv osv. Jeg har maserier konstant og må si det er en stor prøvelse hver gang jeg kommer hjem fra butikken el. barnehagen etc. med han - tenker med gru på hvordan det skal bli med TO stk som skal opp.. men da er jeg jo i det minste ikke gravid lenger ;)

Noen gode tips? Bør jeg la babyen stå igjen nederst i gangen og bære største opp, låse døren og løpe ned igjen etter minste? :S Jeg får neppe med meg begge på en gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min søster bor i 5 etasje uten heis. Hun bar storebror opp først og løp så ned og hentet lillebror etterpå. Det var en glede når han begynte å gå i trappene selv..

Skrevet

Vi har ganske akkurat to år mellom våre, mangler kun 20 dager, og vi bor i 3. etg uten heis. Eldste er 2 år og 6 mnd, yngste 7 mnd. Det er en prøvelse noen ganger ja, men eldste snuppa var pent nødt til å lære seg å gå i trappene selv. Hun kunne jo det da minste kom, men tok henne ofte på armen fordi det gikk fortere. Nå er det en kamp noen ganger, mens andre ganger går det kjempe fint.

Men, vi gleder oss enormt til boligmarkedet stabiliserer seg sånn at vi kan få flytta! :)

Skrevet

Det er 1,5 år mellom våres. Da de var små bar jeg alltid eldstemann opp i leiligheten først hvis han slo seg vrang mens babyen stod nede i gangen. Det fungerte greit det. Hvis han prøvde å løpe ut i gjen så måtte jeg legge han opp i reisesengen på stua :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...