Giinaღ Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Huffameg nå føler jeg meg ikke akkurat pigg og klar for fødsel. Nesten stemmeløs, snørrete, bittelitt feber og slapp. Er det flere som har pådratt seg noe sånt rett før termin??? Synes litt synd på megselv nå må jeg innrømme
hope<3<3 Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 akoratt likt meg hehe:D men er på bedringens vei nå heldigvis:D
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Jotakk, jeg hadde feber i helgen. Og nå har jeg klart å pådra meg hoste - noe som ikke er bra siden jeg skal ha ks til uken... Selv på sykehuset sier de at jeg må prøve å bli kvitt den hosten for at det ikke skal bli så ille å være nyoperert... Så jeg holder meg inne hver dag i håp om at det hjelper og drikker urte-teer. Er jo kjipt å ikke komme ut og gå tur - føler meg super usunn som bare er inne om dagen... Man blir jo slapp av sånt. Men har egentlig lite å klage over Vi har ennå tid til å komme oss! God bedring til oss!
Hakkamella Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Eneste med meg er at jeg er ganske snørrete i nesen. Renner eller tett hele tiden, og øynene er tørre som sandpapir. Bortsett fra det, hviler jeg mye, så jeg tror jeg har gått klar av de fleste 'sykdommer' så langt. Håper jeg holder meg frisk til fødselen. Har en nesespray på lager så jeg kan ta med på klinikken, slik at jeg iallefall får puste ordentlig der.
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Jeg er snørrete, hoster, tett i nesa, hoster, feber og hodepine! Har hatt det siden søndag, å virker ikke som om det blir noe bedre :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå