Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper alle har kost seg på Nyttårsaften, her ble det ikke den store feiring, var hos foraldre mine å spiste middag, fyrte opp litt stjerneskudd og små fyrverkeri til de små der og så dro vi hjem i 21-tida, la ungene og ordna oss med spekemat og koste oss forran tv`n. 10åringen ble over til besteforeldrene sine...

Her ute på landet så slapp vi unna med 5-10min med smell og leven....skal jaggu ikke klage på det :-)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nyttår til deg og din familie også:)

 

Samboer og guttungen var hos svigers på middag,jeg hjemme alene noen timer pga at jeg er syk.

Guttene kom hjem,la minsten og resten av kvelden ble til film på tv.

Mye smell og spetakkel rundt huset,men minsten sov utrolig nok igjennom alt:)

Skrevet

godt nyttår til deg også :-)

Det ble en stille og rolig kveld her også, akkurat som jeg liker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...