mamman til snuppa+nurk i magen Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Har lenge lett etter et lite rimelig understell som Be Safe Izi Sleep passer på. Vogna jeg har bestemt meg for passer selvfølgelig ikke. Nå så jeg på lilleprinsen at Quinny Zapp passer. Noen som vet om dette stemmer? De har jo tilbud på den nå også, så det hadde jo passet perfekt!
Stine:-) Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Det finnes en oversikt på Bee Safe sine nettsider (mener jeg det var) som kan si hvilke understell setet passer til. Jeg har Bugaboo understell, og bruker samme adapter på Be Safen som Maxicosi, så de må jo være ganske like.
Babyønske �� Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 På Be Safe sine sider står disse vognene som godkjente vogner til bilstolen: • Bugaboo Cameleon • Bugaboo Gecko • Quinny Buzz • Quinny Freestyle • Maxi Taxi • iZi Travel
mamman til snuppa+nurk i magen Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2009 Vet at det er disse Be Safe mener passer, men på lilleprinsen.no står det også at Quinny Zapp også passer. Tenkte kanskje noen hadde erfaringer med den kombinasjonen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå