Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Hele julemorgen-programmet er ødelagt jo!! Syns programlederne gjør en elendig jobb,glemmer de hvilken aldersgruppe programmet lages for? Nå synger rapperne Chris og Erik, en sang med bannskap i, og det i et barneprogram? Hæ?? Syns programlederne driver å liksom-mobber hverandre hele tiden, er frekke og bråkete. I tillegg har denne Kåre Magnus et forferdelig tillagt ansiktsuttrykk som han laget seg da han var programleder i Idol: Et skikkelig ekkelt grin i hele ansiktet som også hun andre Idol-programlederen pleide å ha. Savner Elisabeth og Nissa - DE kunne lage koselig julemorgen de!! Var en helt annen stemning da de hadde programmet. *SUKK*
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 helt enig!!!! Vi snakket om det her vi også... hva er dette...skal dette gi barn juleglede. for ikke snakke om hvor ødeleggende det er for alle "anti-mobbe" opplegg de har på skoler rundt om... Jeg like hun dama...i utgangspunktet, men det virker som om kåre-magnus har gitt henne "feil" opplæring... i hvertfall i mine øyne.. banning. rapping og annen ulumskap kan også gått holdes unna barnetv syns jeg
Tante Bassa Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Helt enig. Det blir ikke samme koselige stemningen med to som er programledere nå :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå