Gå til innhold

Julemorgen - savner Elisabeth og Nissa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele julemorgen-programmet er ødelagt jo!! Syns programlederne gjør en elendig jobb,glemmer de hvilken aldersgruppe programmet lages for? Nå synger rapperne Chris og Erik, en sang med bannskap i, og det i et barneprogram? Hæ??

Syns programlederne driver å liksom-mobber hverandre hele tiden, er frekke og bråkete. I tillegg har denne Kåre Magnus et forferdelig tillagt ansiktsuttrykk som han laget seg da han var programleder i Idol: Et skikkelig ekkelt grin i hele ansiktet som også hun andre Idol-programlederen pleide å ha.

Savner Elisabeth og Nissa - DE kunne lage koselig julemorgen de!! Var en helt annen stemning da de hadde programmet.

*SUKK*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig!!!!

Vi snakket om det her vi også... hva er dette...skal dette gi barn juleglede. for ikke snakke om hvor ødeleggende det er for alle "anti-mobbe" opplegg de har på skoler rundt om...

Jeg like hun dama...i utgangspunktet, men det virker som om kåre-magnus har gitt henne "feil" opplæring... i hvertfall i mine øyne..

banning. rapping og annen ulumskap kan også gått holdes unna barnetv syns jeg

Skrevet

Helt enig. Det blir ikke samme koselige stemningen med to som er programledere nå :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...