Gå til innhold

Sånne kjede meldinger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVORFOR i all verden sender folk disse rundt?

"send denne meldingen til alle du kjenner og se hvor mange du får tilbake" , "se hvor mange venner du har" ol.

Hvis folk ikke gidder å sende meg en melding de faktisk har skrevet selv trenger de ikke sende melding i det hele tatt!! Ofte får jeg den samme meldingen sinnsykt mange ganger av masse forskjellige folk. Hva er vitsen liksom? (Annet enn at teleselskapet skal tjene penger selvfølgelig...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du svarte jo egentlig på ditt eget spørsmål. Fordi teleselskapet tjener penger mange penger. Det er det samme med e-mail. Gigantiske penger, riktig nok ikke direkte betalt men f.eks. hotmail, gmail og yahoo tjener seg søkkrike på reklame. Og reklame selger man per treff.

Skrevet

Helt enig! Hadde skjønt hvis vi var fjortiser hele gjengen, men disse meldingene får jeg fra ellers oppegående venninner på noenogtredve! Svarer aldri på de da. :-)

Skrevet

Jeg får veldig mange av disse meldingene så det må jo være mange som sender dem videre... Hvorfor gjør DU det?

Skrevet

Gjør sånn som meg.. send denne tilbake, så får du ikke flere :D

"Løp 39,7 ganger rundt senga og send denne melding til 657 venner innen 45 sekunder, ellers får du 7 vorter på nesen!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...