Gå til innhold

GODT NYTT ÅR!


Kuredu

Anbefalte innlegg

Godt nyttår til alle sammen! Her har feiringen gått rolig for seg hjemme hos oss med søsken som har barn på samme alder. Vi har spist kalkun med grønnsaker poteter og nydelige sauser, hatt kjempedeilig dessert is og sjokolade + jordbær, drukket god vin, øl og brus, og bare kost oss!

 

Vi hadde en runde på 3 ønsker for det nye året - mine ble - en lillebror til jentene mine (*knis*), mer egentid, og mer vektnedgang....hmmmm litt uforsonlige ønsker egentlig.......men det er jo lov å ønske seg!!!!

 

Da midnatt kom tok vi faktisk opp 2 åringen vår for å se rakettene, hun hadde sovet i stua sammen med oss og skulle bæres i seng uansett. Det gikk fint og hun digget å se rakettene ut av vinduet!!! "Oj så mange fine farger!!!!!!"

 

Håper dere andre har hatt en fin feiring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nytt år! Vi hadde det også veldig rolig. Var bare oss og ungene, og ungene sov gjennom hele kvelden. Linea fikk se litt "frimerkeri" på youtube før hun la seg så hun skulle skjønne hva alle smellene var om hun våknet. Var mange som sendte opp raketter rundt her rundt barne-tv tid, men vi så ingen av de. Hun hostet mye hele kvelden, men sov godt når kl var 24. Linus har begynt med grøt og sov for en gangs skyld gjennom hele kvelden. (Juhu!! Det begynner å bli lenge siden han har gjort)

 

Vi gikk ut med leieboerene våre og sendte opp raketter. De har barn på samme alder så vi sto ute med hver vår babycall og det eneste vi fikk inn var smellene. ;)

 

Nyttårsforsetter har jeg ikke, for de holder jeg ikke. Men vi satt og snakket litt om ønsker for 2009 og da fant jeg ut at mitt største ønske for 2009 er å finne ut hva jeg vil gjøre de nærmeste årene og hvordan vi ordner oss økonimisk. Jeg vil jo aller helst gå hjemme et år til med Linus også, men da må vi tenke litt nytt økonomisk tror jeg... og få nye leieboere med en gang de fantastiske vi har nå flytter ut i februar. Drømmen hadde vært å kunne leve av hobbyene mine, men det er kanskje litt for optimistisk foreløpig. Har jo ikke tid til å drive med de jo!

 

Du er tøff, Kuredu, som allerede tenker på enda en. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til alle!

Thomas sov seg også gjennom alle rakettene. Men han fikk med seg både 'baketter' og 'kajetter' (!) før han la seg, og det var veldig spennende og se på i vinduet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år klubbdamene mine :-)

 

Vi var hos et vennepar, de har tvillinger på 5 og en jente på 12, samt min søster og svoger og hans sønn på 4. Magnus var våkene HELE kvelden!! Hadde med pysj og andre leggeting for planen var egentlig å legge han når han ble trøtt, men det ble han aldri. Storkoste seg og var i godt humør hele tiden. Sendte opp litt raketter rundt kl 21 (regnet ikke med at ungene ville holde til midnatt, men det gjorde de altså) Og igjen midnatt. Magnus synes ikke det var skummelt i det hele tatt og storkoste seg med stjerneskudd.

 

Håvard sov sine halvtimesdupper gjennom hele kvelden. men fra 22.30 sov han til rett over midnatt.

 

Vi har litt spleiselag nyttårsaften, de vi er hos lager kalkunen, jeg lager super yammi potetstappe og søstern tar med waldorfsalat.

 

Alt i alt en perfekt nyttårsaften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår!

 

Vi hadde en fin nyttårskveld. Feriet på sørlandet, 7 voksne og 6 barn. Marte og Leander ble lagt til vanlig tid. Når det var tid for å skyte opp raketter så var det bare Kristoffer og den yngte nevøen min på 7 som ble med ut. De to andre barna torde ikke. Jeg måtte holde for ørene på Kristoffer når rakettene smalt. Så sum sumarium lurte vi voksne på om det i det hele tatt var noe vits i å kjøpe raketter neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...