Gjest Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Nå er jeg glad! Jenta mi sov seg gjennom bråket fra rakettene :-) Puh! Men pusen ble redd da :-( Men han er fornøyd nå igjen, heldigvis! Tenk, i år får vi nytt hus :-) :-) :-) Jippiiiiiiiii :-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Godt nyttår!! Her var begge ungene med ut ved midnatt. Etterpå gikk vi nn og sprettet barne champagne. Nå er lillemor lagt, og jeg tror hun sover allerede, hun sa hun var trøtt. Eldstemann er også gått i seng, men han sover nok ikke enda. Vi hadde noen kaker vi tenkte å spise etter vi hadde vært ute, men de droppet vi. Tar det i morgen. Jeg skal på jobb kl 8.30 i morgen tidlig, så nå tar jeg kveld.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år til deg også Gjertrud og til alle dere andre også Her har det gått kjempe bra med nyttår feiring, Barna har stor kost seg og sover nå søtt. Nå må jeg og snart legge meg kjenner jeg. Har fått ryddet det aller meste. Og vasket litt klær allerede:) Herlig. Håper alle har hatt en flott feiring:)
Mille** Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år! Her feiret vi alle sammen til kl 01 i natt, snupp på 3 år var med på det hele, hadde sprutelys og koste seg med å se på rakettene. Syns hun var tøff jeg, spesielt med tanke på ei på 5 år som var der, hun måtte bæres hylende inn når rakettene begynte, hehe.. ;o) Håper også at dette er året vi får nytt hus. )
NoDoubt Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Takk og i like måte:-) Må 2009 bli et godt år for alle bammere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå