Gå til innhold

Da ble rakettene skutt opp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og her sitter jeg alene med nyfødt barn.

Pappaen fikk gå ut i kveld, men det angrer jeg faktisk på. Ganske trist å ikke ha noen å dele de første timene av det nye året med;(

Har felt en liten tåre ja.

Heldigvis er lille snuppa her med meg da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da er vi to som er alene... Samboeren er på jobb da, så tar ikke det så tungt... :)

Godt nyttår til deg :)

Skrevet

Jeg sitter også alene i kveld. Mini ligger og sover søtt. :o)

Bf. gir faen..

Skrevet

Ja, nå sitter jeg også alene, som vanlig.....

Eldste er hos far, de yngste i seng nå, og de vi skulle på besøk til er litt rare, så de hadde plutselig ombestemt seg mtp besøk........

Så vi gikk nyttårsbukk, og koste oss alene, vi;) Så litt på rakettene, og så var mor alene.....

Ikke den verste nyttårsaftenen, men ikke av de beste heller. Alltid like kjedelig på slike dager å være enslig.....

Skrevet

Takk!;)

Og godt nyttår til dere også:)

Hadde nok ikke tatt det så tungt om pappa`n måtte jobbe jeg heller nei :)

Men ikke gadd han å sende melding eller ringe å ønske meg godt nyttår heller. Helt til jeg nettop sendte melding å skrev at jeg var litt skuffet over det. DA ringte han da. Men da ble jeg selvfølgelig så lei meg at jeg begynte å gråte IGJEN!

Herre, tror hormonene har tak på meg i kveld ja..

Håper dere har en fin kveld i alle fall!

HI

Skrevet

Her er det 2008 fremdeles. Jeg kommer også til å sitte alene, men det er fordi gubben kommer til å sove, og svigerfar, som bor her, har lagt seg allerede.

Men jeg skal kose meg =o)

Skal se den der ballen falle i New York City på TV, og ha noe godt å spise, og, tja, det rødvinsglasset er enten drukket opp allerede, eller så koser jeg meg med det da.

16 åringen er sammen med kjæresten sin, og familien hans, men kommer hjem rundt klokka 1 i natt, så alene, det blir jeg nok på årets siste dag.

pyttsann =o)

Men akkurat NUH, skal jeg ut med tiåringen og treåringen og skyte opp sånne hylerter, og brenne stjerneskudd.

Godt nyttår Norway!

Skrevet

Du fikk det til å høres veldig koselig å være alene på nyttårsaften, Northernlights! :)

Må være fantastisk å feire nyttår i en storby!

Håper du koser deg mye når klokken slår 12 hos dere, og at du nyter glasset ditt med rødvin!;)

HI

Skrevet

Nå feirer ikke jeg i en storby, men en dag skal jeg være der den kula er i NYC. Jeg lukter forresten svidd og mandariner om en annen akkurat nå..hehe

Jeg bor på landet, nesten iallefall, og har nettopp forstyrret naboene med hylertene våre. Men det får de tåle.

=oD Det er jo nyttårsaften!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...