Gå til innhold

Ser ingen traader her om NYTTFORSFORSETTER, saa da begynner jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal slutte aa ha saa mye daarlig samvittighet! En totalt ubrukelig foelelse som sjeldent gavner noe. Ihvertfall naar det dreier seg om tulleting man ikke trenger aa ha daarlig samvittighet for!

Hva er ditt?

beklager aa og oe, men det har skjedd noe snodig med tastaturet mitt...hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sullegje sarll eteut ttilb h anikamatad nem,teverksenr k

Skrevet

Det vanlige som alle har.... slutte å røyke.....

Jeg har aldri hatt det som forsett før, så tenkte jeg skulle prøve det, selv om statistikken sier at de fleste som slutter 1. januar begynner igjen....

Så idag skal jeg røyke MASSE, da frister det ikke så mye imorgen!!! Må ut på terrassen, skal ha meg en blås nå....

Skrevet

Jeg skal skrive ferdig den boka mi. Hadde det som forsett et år før, men denne gangen skal det holdes.

Skrevet

Hva handler den om? Kanskje jeg må kjøpe den?? ;)

Skrevet

Det får du se ;o)

Barnebok på engelsk.

Skrevet

Og jeg skal begynne på boka mi :-)

Gå ned 10 kilo og leve hver dag som om det var den siste :-)

Godt nyttår forlkens!!

Skrevet

*Noe babyfett som må fjernes fra kroppen. Etter et desperat forsøk på å finne et fint klesplagg som passet i går, så gikk det opp for meg at mor har jaggu lagt seg ut rundt hoftene! *grøss* :))

* Forsøke å alltid sette pris på det jeg har rundt meg.(hilsen ei som har vært på sykehuset med sønnen i hele romjulen med respiratorbarn, og som antageligvis må tilbringe mangefoldige uker der utover nyåret!)

Skrevet

- Komme inn i den gode treningsrutinen jeg hadde da jeg studerte *(minst tre ganger i uka)

- Begynne å følge opp kontorarbeid en fast dag i måneden så det ikke hoper seg opp

- Nyte hver dag slik den er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...