Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Hei alle sammen! I dag fant jeg ut at jeg er gravid med barn nr 2. Foreløpig termin er 11 september 2009. Det er nøyaktig 3 år siden jeg var gravid sist. Da hadde jeg termin 7 september. Den gangen prøvde vi i 3 år før spiren satt, denne gangen prøvde vi ikke en gang, så det kom litt som et sjokk... Men spiren er like velkommen som førstemann var:) Ønsker dere alle et riktig godt nyttår!
DenSatt! Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Gratulerer og velkommen Ønsker deg en fin kveld, et godt nyttår og et bekymringsløst og koselig svangerskap:)
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2008 Tusen takk for det! Gøy å være tilbake på disse sidene:)
DenSatt! Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Det er fint å kunne dele gleder og bekymringer her ja:) Jeg har ei datter på tre år, brukte sidene mye sist jeg var gravid, men var ikke aktiv. Nå har jeg bestemt meg for å være det. Det er så greit å bli kjent med andre i samme situasjon. Artig å få positiv test på nyttårsaften da:)
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2008 Jeg var ikke så aktiv sist jeg heller, hadde noen innlegg nå og da. Men rart med det man glemmer en god del faktisk.. Positiv test på nyttårsaften var i grunn litt gøy ja, testet meg i lunsjen på jobb så jeg snek meg på do og tisset på pinnen:) Lyste gravid nesten før jeg tisset på den.. Så ingen tvil:) Sist gang husker jeg at jeg testet positivt 2 juledag, så jeg er tydeligvis ganske så fruktbar i desember.. Eller er det julebord vi skal skylde det på kanskje? Hi hi..
DenSatt! Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Hehe. Desember er en fruktbar måned for meg også. Har klaffet tre ganger selv om den første endte i SA (i min pure ungdom:)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 gratulerer så mye..! vi går en spennende tid i møte..!
entil :) Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 Jeg fant ut at jeg var gravid 3. juledag. Akkurat 3 år siden sist for meg også, nesten på dagen. Prøvde i 4 måneder før den satt denne gangen, så det er nok noe med desember for vår del også Blir hyggelig å følge alle videre på veien sammen
oss2=3,snart 4 Skrevet 1. januar 2009 #9 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer så masse! Fin nyttårsgave:)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. januar 2009 #10 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer så mye. Jeg var her i 2006 selv, hadde termin 11.september da. Men fikk en sønn 9.september:) da var vi nok her samtidig da:) Denne gangen er terminen 4.august foreløpig.
Strandnelliken Skrevet 1. januar 2009 #11 Skrevet 1. januar 2009 Jeg og var gravid for akkurat tre år siden, da testa vi positivt på julaften og venta med å teste til julaften dette året og!! Det var en koselig julepresang det !!! Hadde termin 4. september da, og 24. august nå :-)
Tulla med tre små Skrevet 1. januar 2009 #12 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer! Og godt nyttår til alle sammen! Sånn herlig nyttårspresang! Vi har virkelig noe å se fram til i løpet av 2009! Håper det går bra for oss alle sammen! Gleder meg veldig til jeg virkelig begynner å føle meg gravid!
DenSatt! Skrevet 1. januar 2009 #13 Skrevet 1. januar 2009 Vi er heldige som går inne i det nye året med forventningen om baby og fødsel i juli juli/aug/sept. Jeg krysser alt jeg har for at det skal gå bra for oss alle:) Jeg ønsker alle symptomer hjertelig velkommen, så kan jeg heller komme hit å klage litt hvis det blir for ille:) Staa paa jenter! Dette klarer vi:) Godt nyttår.
DenSatt! Skrevet 1. januar 2009 #14 Skrevet 1. januar 2009 Ser forresten at vi er flere som er rundt 30 her inne, bra:) Da føler jeg meg ikke så gammel...
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 1. januar 2009 Ja, det er godt å se:) Hi hi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå