ditte&malusken&lillebror Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Her er mannen syk og har gått å lagt seg etter å ha holdt ut gjennom middagen. Jeg er høygravid og sliten og har selv bestemt (før han ble syk) at vi ikke skulle dra noe sted eller ha gjester i dag. Datteren vår på 22 mnd ligger foreløpig å sover seg gjennom rakettene, så da sitter jeg her jeg da...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Junior på 2 år sover.. Mannen og jeg ser på film på tv, mens jeg har pc'n ved siden av meg.. Snart finne senga =)
SuperGlad Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 jeg var sammen med barna å xn til xsvigermor. Skulle kun være oss 4 men endte opp med 10 stk mer som ble invitert de siste dagene. i halv 8 tiden syntes jeg det ble ubehagelig da jeg så hvordan alkoholnivået kom til å bli iløpet av kvelden å fikk xn til å kjøre meg å barna hjem. De sover å jenta mi på 2,5 blir vekket i halv 12 tida. Han på 15 mnd får sove videre :-)
Venja Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Her i gården har mannen gått på nattevakt mens jeg sitter hjemme alene med to små på 21 mnd og 3 uker. Nå sover begge, men regner med at minstemann snart våkner igjen for et måltid til..... ganske så kjedelig å sitte alene på nyttårsaften, men har valgt det selv. Kunne ha reist og besøkt familien, men er mye styr å reise med to små og godt å få vært litt hjemme i julen også. Vel.... Godt Nyttår allesammen!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Emlie ligger og sover, sambo sitter og ser på Historychannel og hører muskk, så da er det vel ikke annet å gjøre??
PAVEEL Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 er alenemor, og ungene ligger å sover..... kjedelig ja!!! vært på familiemiddag tidligere da, men alle de skulle hit og dit så da dro vi bare hjem etter å sendt opp noen raketter som forøvrig 2 åringen ble vettskremt av;-) godt nyttår folkens:-)
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Jeg og guttungen har influensa. Lille mannen har over 49 i feber, min golder seg på rundt 39. Snart skal jeg tilbake til sengen.
Dibberinnen Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 Teline, jeg håper da virkelig ikke gutten din har over 49 i feber:-O
ditte&malusken&lillebror Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. desember 2008 Godt å se at jeg ikke er helt alene her inne da:) Datteren min ble også kjemperedd for rakettene selv om vi var inne å så på de gjennom vinduet, så glad hun fikk sove likevel! Masse godt nyttår til dere alle:)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 31. desember 2008 Huff, høyt nok. God bedring til dere begge!
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #13 Skrevet 31. desember 2008 Takketakk. Liker dårlig at han har såpass høy feber, så han ligger i min seng. Det blir nok litt i varmeste laget med to menneskelige vamekolber, men alt går. Jeg er roligere når han er i nærheten
ツWonderfull Skrevet 31. desember 2008 #14 Skrevet 31. desember 2008 Fordi eg e masesyk og helt aleine i kveld.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. desember 2008 #15 Skrevet 31. desember 2008 Skulle bare ønske alle et riktig godt nyttår ;o) Venter på å kle på Daniel nå, et spent liten gutt som skal få være med ut Vært våken siden 10 idag - og er fremdeles LYS våken:) Vært ute og kost oss lenge, måtte inn for å varme oss etter en lang gåtur Rakætt, rakætt er det en som sier, mens han ser ut gjennom vinduet med besteforeldrene sine! Godt nyttår alle sammen =)
IgglePiggle Skrevet 31. desember 2008 #16 Skrevet 31. desember 2008 Fordi mannen jobber natt og jeg er alene.. Bor i et annet land en fam min og ingen av vennene mine her har barn og fester vilt i dag. Synes ikke det var passende aa ta soennen min med paa en slik fest saa derfor sitter jeg her muttens alene. Men det gaar i grunn greit det..
Ioren Skrevet 31. desember 2008 #17 Skrevet 31. desember 2008 Vi reiser til Gran Canaria tiiiidlig i morgen, så vi holder oss hjemme i kveld.Mini på 14 mnd sover, mannen er ute med en kamerat og jeg sitte rog ser ut av stuevinduet på raketter ;P Har forøvrig utsikt rett mot Oslo,så vi ser en del
celodi Skrevet 31. desember 2008 #18 Skrevet 31. desember 2008 jeg er innom og snuser litt her bare=) Gubben og ungene sitter og ser på tv nå..Vi har kosa oss masse i hele kveld..Skal snart ut og se på raketter=) Godt nyttår alle sammen=)
tonebf Skrevet 31. desember 2008 #19 Skrevet 31. desember 2008 Lillegutt har omgangsyken og bare kaster opp så her sitter jeg mens han sover.... Føler meg ensom! Godt nytt år
lure Skrevet 31. desember 2008 #20 Skrevet 31. desember 2008 Min kjære jobber natt-skift og snuppa er hos faren sin. Jeg ligger syk under dyna, med pc og tv på. Egentlig litt deilig og hvere alene nå.
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #21 Skrevet 1. januar 2009 Lillegutt på 10 mnd våknet opp halvannen time før midnatt og ville ikke sovne igjen pga mye støy der vi var. Han er vant til ro når han skal sove. Var ikke mange personer, men veldig lytt til der han lå. Musikk, prat og en gutt på 6 år som lillegutt ble veldig nysgjerrig på.. Fikk han ikke til å sove igjen før rundt midnatt, da sovnet han 2 minutter før rakettene begynte, og da var det jo kjørt... Tok han tilslutt opp og kjørte hjem til senga si.. stakkar liten.. får jo så dårlig samvittighet... Dessuten er han søkk forkjølet. Burde holdt oss hjemme i utgangspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå