Gå til innhold

Flere som var med i juni/juliklubben 2007?


Øyboeren med to små <3

Anbefalte innlegg

var vel egentlig med i juliklubben, men så kom jenta i uke 36, så endte opp i juni :) hadde vært gøy om det hadde vært flere "kjente" her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, så da satser du vel på 09.09.09 nå da? :D jeg hadde termin 22 juni, men fikk 22 juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj var ikke meningen å være anonym :)

 

Ja trur eg må satsa på 09.09.09 baby nå. Dersom eg har rekna rett så har eg nå termin 11.09.09 så det kan jo var eg treffe 09.09.09 ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan tror du det blir med aldersforskjellen og sånn? jeg tror nok det kan bli litt slitsomt, men at de etter hvert kan ha mye glede av hverandre.. :) men må si jeg er spent på hvordan det skal bli å bli tobarnsmamma, og hvordan i alle dager jeg skal få med meg to barn om morgenen, jeg som sliter med ett..! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja litt slit blir det nok ;) Men tror det er fint med 2års aledsforskjell eg, blir sikker kjekt når dei blir eldre. Hadde kanskje vore eksta kjekt dersom det blir samme kjønn nå ;) men det er så lenge til baby nr 2 blir født enda, så eg har kje tenkt heilt over det enda hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg tenker også at det hadde vært gøy med samme kjønn nå også..! ;) har så mye fiiiine klær jeg vil bruke igjen :P men det hadde vært litt gøy med jente og gutt og :) men så er guttebabyer et ukjent område, og vil nok føle meg veeeldig grønn når det gjelder stell, osv.. :P selv om det neppe er så alt for mye hokus pokus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du jenta fra før? det har eg og :) Har nåken esker med fine jente babyklær, så det hadde jo vært kjek å fonne dei fram igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har spesielt et rosa lite sett som snuppa hadde på seg da vi dro hjem fra sykehuset som jeg elsker...! :) hadde vært fryktelig trist å aldri få bruke det igjen.. :) så om det blir gutt, får vi bare få en til og se om det blir jente da..! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...