Gå til innhold

Piss meg i øret!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med mannfolk? Virker som de har en genetisk evne til å prate piss rett og slett!!

2. juledag fødte jeg ei herlig lita snuppe. Faren - som syntes det var så utrolig viktig at han fikk være med på fødsel (er ikke sammen), han var på fylla. Men så klart han skulle slutte og drikke så fort jeg sendte melding om at noe skjedde (jeg satt her med blod/slim og svake sammentrekninger da han dro). Pøh! Jeg sendte melding og ringte jeg - men nei, det ga vi f... i. Så jeg satte meg i bilen, kjørte på sykehuset med rier og fødte en halvtime etter at jeg kom inn døra - alene!

Dagen etter kom han på visitt, gråt og angret på at han dro ut osv. og sa at NÅ var det nok, skulle ikke drikke mer i år iallefall. Maste om at vi skulle komme oss hjem fra sykehuset også, så søndag reiste vi hjem. Avtalen var at han skulle være hos oss den første tiden for å hjelpe til og bli kjent osv. Første dagen gikk han faan meg og la seg og sov i to timer midt på dagen - for en luksus. Andre dagen dro han til en kompis og ble borte i flere timer midt på dagen.... uten tanke for at jeg kanskje trengte å sove og slappe av litt. Tredje dagen kjeftet han og var bare sur. Fjerde dagen dro han på fylla.... og i dag endte han jaggu på fylla IGJEN!!

Her sitter jeg da, med den lille nyfødte - og snuppa på ni, og skulle liksom ha en hyggelig nyttårsfeiring. Jeg er så sint at jeg nesten sprekker, men kan jo ikke vise det av hensyn til ni-åringen, så måtte bare inn hit og klage litt :).

Heldigvis har jeg foreldreansvaret for denne lille alene, og jammen skal han få bevise at han er egnet som far i det hele tatt!!!!! Grrrr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han der skulle du aldri ha brukt som sæddonor til å begynne med.

Skrevet

Uffda, det der var veldig umoden oppførsel av bf. Du fortjener nok bedre.

Men det virker jo som om du er en oppegående og sterk dame, så dette fikser du! Godt nytt år forresten! :)

Skrevet

Jeg syntes ikke du skal gå sint inn i det nye året. La ikke denne mannen bo under deres tak og prege barna dine. Du har to nydelige barn. La det være med det. Hvis du vil kan du finne deg en fin mann senere. Jeg vet hvor sårbar man blir etter en fødsel. Jeg vet hvordan det er å ta bilen alene til sykehuset. Jeg VET. Og jeg vet også hvor langt man strekker seg for å leke familie. Men du... drit i det. Kom deg vidre med livet ditt, og livet til barna dine. Han bør ikke være velkommen der.

Skrevet

den gang jeg skulle føde min andre hadde bf tatt bilen, brukt opp kontoen min (natta før på byen) og kasta mobilen min i do!

Jeg gikk til sykehuset...godt jeg var sint ellers hadde jeg ikke klart det! (bor i blokk rett ved ullevål, så det var egentlig ikke langt å gå, men kunne godt tenkt meg å slippe det ja)

Vel vi kom aldri tilbake til han.. Da hadde jeg fått nok! Klarte meg fint alene med nyfødt og storebror på 2år. slapp i hvertfall å irritere meg om alkissen... (han er vist innlagt nå på avvending)

Glemte jo helt å ønske deg ett godt nyttår!! Lykke til i året som kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...