Lilletrille med to jenter Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Her har vi kommet hjem fra god middag, raketter og kos. Lillejenta sover som en stein og vi slapper av og koser oss foran tv og nå data.. Regner med at senga venter før midnatt i kveld;)
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Hei Jeg storkoser meg i godstolen, med Music Awards i bakgrunnen, papiraviser og pc, etter mange timer med matlaging og veldig hyggelig nyttårsmiddag med familien Jeg overgikk meg selv i å diske opp, det var gøy å få til noe nytt å servere. Bl.a hjemmelaget is! Ellers en rolig dag, barnefar tok med barna ut i skogen mens jeg kokkelerte. Høygravid som jeg er var det mer enn nok jobb for meg å stå på kjøkkenet de timene Nå har barnefar og de små for lengst lagt seg - jeg er den som har privilegiet av å sove lenge i morgen Så jeg holder vel koken lenge nok til å få med meg litt rakketter på egenhånd. Jeg kooooser meg hvertfall! Har masse gode filmer liggende også, så det er bare å velge og vrake Det viktigste på nyttårsaften er å gjøre akkurat det som må til for at man har det godt. Det trenger ikke alltid være de helt store tingene. Man bør ikke føle seg forpliktet til å gjennomføre ett eller annet opplegg "bare fordi det er nyttårsaften". Noen nyttårsaftener har jeg hatt både tid til litt ettertanke, og det kan av og til være godt. Mine tanker går ellers til de som synes denne dagen ikke er så grei. Ikke alle har det godt på slike dager, og da kan det være bra å tenke at det er bare en dag som kommer og går. Kjære alle sammen: GODT NYTT ÅR!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå