Gjest Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Liker liksom ikke helt denne dagen jeg! Litt vanskelig å forklare, men synes den er et bevis på hvor fort et år går og hvor fort et liv går! Barna vokser så fort, vi blir eldre ja you name it! Har tid til å reflektere siden resten av familien ligger syke i omgangsyke!
Vilja<3 Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 nope! Jeg er nesten alltid litt trist på nyttårsaften, vet ikke helt hvorfor men tror det er litt pga jeg er litt sliten etter jula også, så er det noe med stemningen slik som du sier I år følte jeg det litt ekstra vemodig siden vi 4 er alene på nyttårsaften for første gang, har alltid pleid å vært hos foreldre/besteforeldre. Men i dag laget jeg pinnekjøtt, riskrem osv for første gang, følte meg plutselig så veldig voksen hehe
hit og dit Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Blir alltid veldig trist når rakettene skytes opp, men det går over like fort som det kom.
ツWonderfull Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Sånn føler eg og. Følt i mange år. Og tid å relfektere jeg også, helt aleine i kveld, ikke unger her en gang.
*Lissi* Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Får alltid klump i halsen når klokken er tolv. Enda 1 år er forbi....litt vedmodig
celodi Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 ja,jeg også... Alltid en klump i halsen klokka tolv...
Libido- Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Ja! Nesten litt skummelt.. hva vil skje dette året? Derfor liker jeg det egentlig ikke =)
Gjest Trollbundet Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 Det er sånn både og med meg..Veldig trist inni meg når klokka slår 12,tenker på hva vil det neste året bringe..Og samtidig en lettelse å tenke på at "1 nytt år-nye muligheter".Kunne begynne på nytt igjen!
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 Jeg syns det er veldig vemodig. Tenker på alt som kan skje i 2009, alt er sikkert ikke positivt. merker at dette er ikke en dag jeg vil feire, he he
meg & to små vampyrer Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 Jeg syns det er trist. Spesielt litt ekstra trist i kveld da pappa ringte og vi finner ut at han har sitti alene hele kvelden. Æsj, burde ha invitert ham til vår sløve nyttårsmiddag i det minste jeg:)
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #11 Skrevet 31. desember 2008 Til vanlig tenker jeg slik som deg. Men denne gangen, NOPE:-) Jeg ønsker 2009 velkommen, for dette året skal jeg få lov å bli mamma til en liten en fra Thailand!!:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. januar 2009 #12 Skrevet 1. januar 2009 Gratulerer så mye da FLINKE FLINKEKJERRINGA ) Nei, egentlig ikke - sønnen min blir tre år den 5.jan. Javisst går tiden fort - men så mye han har utviklet seg på bare ett år.. utrolig Tenker heller positivt. Og når klokka slår tolv er jeg opptatt med å sende opp raketter ;o) Nå gleder jeg meg til å feire bursdagen til den lille gutten min, på lørdag. Selv om han har bursdag på mandag, hehe Feirer med min familie, siden jeg er her på besøk. Også blir det et lite selskap den 10. for de som bor i oslo.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå