Grigri m/3 gutter Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Ikke så spennede egentlig, men nok action for meg. Oppdaget at jeg tisset rødt i dag, og ringte føden for råd. De ba meg komme innom i 4-tiden for en sjekk. Jeg tisset på en pinne og hun sa det var UVI. Så skulle jeg ligge med sånne målegreier en halvtime for å sjekke at jeg ikke hadde rier, og så ble jeg sendt til en gynekolog for å sjekke livmormunnen. Hvorfor vet jeg ikke, jeg trodde det var greit nå, jeg hadde fått en diagnose, men så viste det seg at jeg hadde en fingerbredd åpning i tillegg. Da ville han at jeg skulle få lungemodningssprøyte og i tillegg fikk jeg resept på penicillin for UVI, rekvisisjon for hjemmebesøk av jordmor 2 ganger i uka(bor i Frankrike) for måling av rier/kynnere, beskjed om å få tatt blodprøve for anestesilegen og dra og se ham, osv osv. Dro derfra med mer å gjøre enn noensinne, og jeg skal liksom ta det med ro hehe. Er bare i uke 31 nå, snart 32, men tenk om det blir januarbarn! Hjelpe meg. Jeg skal ihvertfall pakke sykehusbagen så klar som mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå