Gå til innhold

Noen som har vært hos healer/clearvoyance?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvordan jeg skal forklare helt da...

Min tante ringte meg i dag og lurte på om jeg ville komme og besøke henne fordi hun får besøk av en venninne fra Danmark.

Venninnen er healer/clearvoyant og hadde hjulpet mange med å bli gravid...

Jeg avtalte et møte, men er nå litt nervøs på hvordan dette foregår..?

Noen som har vært på en slik avtale? Hørt om noen det har fungert for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Nusken.

Du skal bare glede deg til det møtet, for hvis den damen kan det hun holder på med vil det være deg til stor hjelp!

Min forlovede jobber på heltid som healer og holder også kurs i Theta-healing.

Han har lykkes med å hjelpe tre i samme situasjon som deg og holder per i dag på å hjelpe et annet par som har slitt i mange år med bl.a maaaange mislykkede prøverørsforsøk.

Jeg lot han lese innlegget ditt og han sier at du bare må slappe av. Det er et stress inni kroppen din som sperrer og at en healer vil få ut dette. Men du må nok belage deg på å ta flere timer fordi dette skjelden løses ved en healingtime.

Spør damen om hun gjør fjernhealing. Det går det også. Min forlovede gjør mye av det også - og det fungerer helt fint.

Stå på! Du får til dette :-) Lykke til :-)

Stor klem fra baby-bea :-)

Skrevet

kan mannen din fjernheale? Kan han få noe utav mitt innlegg? Vi har et barn på 3år, og har prøvd nå på ny baby i ca 5 mnd...

Skrevet

Jeg lurer på noe Baby-Bea: jeg har gått til healing 6 ganger nå, pluss fjernhealing under eggløsning denne syklusen, men det har ikke hjulpet. Min mann og jeg har prøvd å bli gravide i 10 måneder ( har en datter fra før; så kan få barn). Jeg går til akupunktur ved siden av. Bør jeg fortsette å gå til healing ( koster jo mye), eller har det sannsynligvis ikke effekt på meg når jeg har prøvd så mange ganger uten hell ifht spire?

Tusen takk for svar:)

Skrevet

Hei "spent 74"

Gikk inn på profilen din for å se hvor du evt bor, men der stod det ikke mye ;-)

Min forlovede sier at det beste er å gå direkte til healer i slike tilfeller isteden for fjernhealing. Men er fjernhealing eneste mulighet går det også fint, men som sagt det beste er å møte healeren. Men så kommer det an på hva healeren gjør/hvordan han jobber.Min forlovede bruker flere teknikker, men i stor grad bruker han noe som kalles "theta-healing". Det fungerer på det viset at den løser opp sperrer du har inni deg. Vil du vite mer kan du gå inn på hans hjemmeside www.twoheartshealing.no Der står det god forklaring.

Han kjenner mange gode healere, så dersom vi vet hvor du bor kan han tipse deg om noen i nærheten av deg. En av klientene hans hadde hatt mange prøverør og slitt i 1 1/2 år. Hun sier i dag at hun hadde aldri greid å bli gravid uten healinghjelpen fra han. Så du ser det nytter :-) Ikke mist motet! :-) Det handler om å gjøre de rette tingene.

Når det gjelder akupunktur tror han det virker. Han brukte både akupunktur 2000 og healing på nevnte dame som ble gravid.

Lykke til :-)

Klem fra Baby-bea

Skrevet

Hei "Høstløv"

Min mann bruker også fjernhealing. Han "leser" i grunnen ingenting ut av innlegg. Han snakker med klientene for å finne ut hvor deres sperrer ligger. Jeg sier til deg som til "spent 74". Gå direkte til healer. Det koster litt når man trenger flere timer, men det er en god investering. Ikke bare fordi man kan lykkes med å bli gravid, men også fordi man får løst opp "knuter" inni seg selv.

Bare si hvor du bor så kan min mann kanskje tipse deg om en god healer i ditt næromeråde. Han kjenner flere gode healere over hele landet.

Hvis du vil vite mer om hvordan han jobber og forklaring på ulike healingteknikker kan du gå inn på hans hjemmeside www.twoheartshealing.no

Lykke til :-) Ikke mist motet :-) 2009 skal bli et produktivt år ;-)

Klem fra Baby-bea

Skrevet

Tusen takk for svar:). Fjernhealingen var bare en gang; de andre 6 gangene har jeg vært hos henne personlig. [Fjernet info som kan identifisere personen]. Jeg vet ikke hvilken metode hun bruker, men hun holder hendene sine på meg mens hun "kanaliserer". Arbeider seg over hele kroppen, og har veldig varme og gode hender. Hun sier at jeg ikke har mye spenninger og blokkeringer, men jeg tar SVÆRT gjerne imot en anbefaling fra forloveden din hvis han vet om noen i nærheten av meg som kan hjelpe til å bli gravid;)

Skrevet

Hun har nok gode varme hender, men hun bruker tydligvis ikke theta-healing. Det er en veldig effektiv metode.

Min mann vet ikke av noen på Jessheim, men i Oslo har du en healer som heter [fjernet navn og tlf]. Han bor i Tønsberg, men har behandlingstimer i Oslo.

Han reiser sammen med min mann til USA i morgen tidlig, så du bør ringe han eller sende han en mld i dag. De er tilbake 11 januar. De reiser til USA for videreutdanning i Theta-healing. Anbefaler deg på det varmeste å gå inn på min manns hjemmeside og lese om Theta-healing og hans utdannelse innenfor det. De er kun 3 norske som per i dag har alle kurs. En av dem er Einar Tyholdt, så hvis du velger å kontakte han er du i trygge hender :-)

Skrevet

Hei igjen;). Var inne på hjemmesiden nå. Ser blant annet at han driver med personal reconnection. Det har jeg også tatt; samt noen healingtimer hos Daniel Pearl sin norske "assistent" Line Beck i Oslo. Så jeg har prøvd mye. Men hva hvis problemet sitter hos min mann? Han vil ikke sjekke seg, selv om han vil ha flere barn. Så da bare blir jeg litt stressa for om jeg prøver så mye og bruker så mye tid og penger på alternativ behandling for meg, hvis det kanskje ikke er der problemet ligger? Jeg leste om theta-behandlingen, men kunne ikke helt se at det skulle hjelpe mot barnløshet? Jeg trenger ikke dyptgående sjelebehandling liksom; jeg trenger hjelp til å bli gravid hvis du forstår....Han Einar du anbefaler høres super ut, men jeg vet ikke om jeg orker å få flere forhåpninger..... Blir så skuffet hver gang ting ikke hjelper. Men har du evt en mailadresse til han? Takker deg for svarene; det er kjempesnilt av deg:)

Skrevet

Skjønner hva du mener. Dette er jo noe som er viktig for dere som par. Han jobber med et par nå som har slitt i mange år. De er hos han begge to.

Theta-healing går ut på å løse dype, indre spenninger. Det som er så spesielt og spennende med dette er at du ikke vet om disse spenningene selv - fordi de er så dype. Og de kan virkelig lage mye trøbbel for deg. Og dersom det er slike indre spenninger som gjør at du sliter vil det hjelpe å få løst opp dem. Men som sagt bruker min forlovede kombinasjon av flere metoder. Jeg vet bare at han har lykkes med de tre som har vært hos han før og at han er bra sikker på at han skal greie å hjelpe paret som går hos han nå. Men selvfølgelig hjelper det å være klarsynt også ;-)

Jeg skjønner at det blir et problem når det er bare du som "jobber" med saken, men trøst deg med at det hjelper masse det også. Jeg anbefaler dere begge å gå til en theta-healer. Det er ingenting "galt" med noen av dere, så det er ikke noe nederlag. Indre spenninger/stress man ikke vet om er det ingen som kan noe for. Dere vet jo at dere kan :-)

Jeg håper så på deres vegne at dere finner en behandlingsform som fungerer for dere. Jeg har ingen mail-adresse til Einar, men jeg skal høre med Jonny når de treffes. De reiser i morgen tidlig og da får ikke jeg kontakt med dem før til helga. Det er jo 8 timers tidsforskjell ;-0

Klem

Skrevet

Jeg snakket med healeren min i går, og hun har faktisk tatt personal reconnection hos forloveden din. Liten verden;). Hun hadde hørt om Theta healing, men visste ikke så mye om det. Jeg synes det du beskriver høres spennende ut; så det hadde vært supert å få mailadressen hans hvis det lar seg gjøre. Evt. kan jeg ta kontakt med han etter den 11.? Vet du hvor ofte han er i Oslo?

Skrevet

Ja, verden er ikke stor ;-)

Nå har jeg omsider fått kontakt med amerikafarerne. [fjernet navn og epostadresse] Håper han kan hjelpe deg :-)

Når har du neste IKM?

Skrevet

Fikk mensen i dag. Skulle egentlig hatt den på søndag, og da EL mandag 19. januar og IKM søndag 1. februar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...