Nullenusken Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Vet ikke hvordan jeg skal forklare helt da... Min tante ringte meg i dag og lurte på om jeg ville komme og besøke henne fordi hun får besøk av en venninne fra Danmark. Venninnen er healer/clearvoyant og hadde hjulpet mange med å bli gravid... Jeg avtalte et møte, men er nå litt nervøs på hvordan dette foregår..? Noen som har vært på en slik avtale? Hørt om noen det har fungert for?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 min mor er aromaterapaut, healer og mye mere.. Hun hjalp ei ung dame her i jula med å bli gravid... men det var jo med både healing, positive tanker og vibrasjoner og oljer som hun måtte ta..hun blei gravid en gang etter hun hadde vert der, og mista...så hun kom igjenn og nå er hun gravid igjenn rett etterpå jeg tror på at det kan fungere for noen ja
Hormonelle Frikadelle Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Jeg har vært hos healer for noen år siden. Var ikke i sammenheng med å bli gravid, men mer en "renselse" av kroppen. Jeg syns det er verdt å prøve. =)
Jikki - pjokken & småen Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 For å si det sånn, så har du hvertfall ingenting å tape på å prøve det:D Jeg er en alternativ sjel som har troen min på dette som skjules "mellom himmel og jord", og jeg vil anbefale deg på det sterkeste å prøve det ut. Det er ikke farlig, og vil kanskje hjelpe deg til å få løst opp i saker og ting;) Masse lykke til! Og så vil jeg gjerne høre om hvordan det gikk etterpå dersom du velger å gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå