Gå til innhold

Er det noen her inne i kveld???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som bare er hjemme i dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, tar det rolig i kveld. Er vel på tur i seng snart også:P.... graviditeten har gjort meg UTROLIG trøtt, så rolig nyttårsfeiring i år:)

Skrevet

Jøss! Fler enn meg!? :)

Jeg er dårlig så det holder, så det blir en rolig hjemmekveld med dunder og drønn rundt husveggene :) De er godt i gang allerede...

Skrevet

Det er det her også... Sitter bare å venter på at jeg kan legge meg er så trøtt... er du langt på vei eller??

Skrevet

Godt å se at jeg ikke er alene her i kveld!! Kvalmen og svimmelheta tar knekken på meg så fant ut at det var like greit å holde seg hjemme. Alt for ei god sak;-) Godt nytt år jenter!

Skrevet

Godt nytt år til deg også liv78. Håper du blir bedre snart:-)

Skrevet

Sitter her jeg også. Vi har egentlig huset fullt, men akkurat nå er de ute med barna og skyter opp litt raketter. Jeg sitter inne i varmen og passer på at veslejenta sovner snart:)

Godt nyttår til dere alle!!!

Skrevet

Jeg er også på ikveld. Stille og rolig aften her i huset, jeg er trøtt og kvalm :-) Deilig å føle seg gravid. Godt Nytt År allesammen!!!

Skrevet

samme her, kjeder meg noe kolossalt.. hehe... burde vel legge meg snart, skal på jobb i morgen tidlig.. og prøve å overleve uten røyk ... :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...