Gå til innhold

Vi som har gått over tiden............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke vi holde en tråd her og trøste hverandre.......... Ingenting annet som hjelper meg iallefall, holder på å gå av skaftet.. Er 6 dager over idag..

Noen andre..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 9, snart 10 dager over. Men føler igrunn ikke for noe trøst allikevel. :) Er bare LYKKELIG over at jeg slapp å få baby helt i slutten av året! Storfornøyd med at det blir en januarbaby istedet!!! :)

Men, sender deg en liten trøsteklem da, siden du holder på å gå av skaftet. :)

Skrevet

Jeg er supermisfornøyd idag.... hadde HÅPET på nyttårsbaby. Men våknet like frisk og rask, ikke antydning til NOENTING. 6 dager på overtid idag selv........... Jeg går av skaftet snart.

Skrevet

Tålmodigheten begynner å ta slutt her og, men er glad for at det blir en 2009 baby når jeg først har ventet så lenge. Jeg er sikker på at mens terminen min er den riktige, ut fra den er jeg 5 dager over. Men sykehuset er ikke enige så jeg må nok belage meg på å gå en stund til siden ul termin er 7. januar. Håper bare akupunktøren er på jobb imorgen slik at jeg kan starte opp igjen med modning/igangsettingsaku.

Skrevet

11 dager over. Skal på kontroll på sykehuset i morgen. Er så redd for å bli sendt hjem uten å bli satt i gang.. vil ha ungen ut nå!

Noen som vet når det er vanlig å bli satt i gang? Skal føde i Tromsø, og har skjønt at det er ulik praksis på de forskjellige sykehusene.

Om de ikke starter meg i morgen må jeg sikkert vente helt til mandag, og da er jeg 15 dager over. Har overhodet ikke lyst å vente mer!!

Skrevet

De fleste steder er det vel 14 dager som ofte er grensen, men det kan være at de lar deg gå en ekstra dag over det igjen for å slippe igangsetting av fødsel på helgebemanning ja..... Gråt deg til igangsetting imorgen du... jeg skal gråte meg til akupunktur og stripping.

Jeg er livredd for å måtte gå så ufattelig lenge over selv.... Vil ha han ut nå! Og er skuffet over kroppen min som virker å være helt ufølsom for at denne babyen nå ærlig talt må være ferdigbakt.... Og føler meg mislykka når jeg dag etter dag må si at "Nei, babyen har ikke kommet ennå....." til alle som sitter spente og venter....

Skrevet

Og forresten... ifølge menstermin er jeg 17 dager over!! Men jeg stoler mest på UL-termin, jeg vet at den er riktig så sånn sett er det bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...