OhBaby! Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 ..og kommer til å fortelle at jeg er gravid,er i 11+2,så da får det stå til! :) gleder meg til ikke å drikke,og slippe spm. ønsker alle 1 trimester jenter ett riktig godt nytt år!!!
entil :) Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Så gøy! Hvordan gikk det? Vi var også på nyttårsafest i går hvor et vennepar avslørte at de var gravide. Merkelig for oss å sitte der å være gravide selv, men ikke kunne fortelle det (synes det er litt tidlig ennå, er bare 5 uker på vei). Det var jo selvfølgelig hyggelig at de fikk være midtpunkt uten en annonsering fra oss også da I tillegg begynte jeg å misstenke at det var enda et par til i vennegjengen vår som er i samme situasjon også, så ut som de også ble litt satt ut av annonseringen til de andre.... ser ut til å bli et begivenhetsrikt år for vår vennegjeng
OhBaby! Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2009 det gikk så bra! hehe,måtte til pers å si det gaaanske fort,sien jeg ikke skulle ha noe å drikke,ble noen spm,men hvorfor drikker du ikke osv. så da sa vi det bare. var en veldig koselig kveld,men klokken 01.30 måtte jeg hjem ja,sååå trøøøøøtt. ble en del babyprat blandt oss jentene da,hehe,koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå