Gå til innhold

Kan dere hjelpe med å be?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne av meg har en sønn på 1,5 år som ligger på sykehus pga nyresvikt. Han har ligget inne siden lille julaften og bare blitt sykere og sykere, og det ser ikke bra ut for lille godgutten :( Han har ant en sykdom som heter anti-GMB, dvs at kroppen hans kjemper mot stoffer han har i kroppen som han må ha. Vi ber nå om at dette ble oppdaget i tide sånn at han slipper nyretransplantasjon.

Om dere tror eller ei, kan dere være så snill å sende en bønn eller styrkende tanker til vesle gutten som er så syk? Man vil jo så gjerne hjelpe men føler seg så ufattelig liten når en liten gutt blir så syk :(

Mitt nyttårsønske for i år er hvertfall ikke vanskelig, og det er at lille godgutten til venninna mi skal bli frisk igjen!

Tusen takk til dere som vil hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ber for dem jeg også.Vet hvem det er.Er helt forferdelig,og jeg klarer ikke tenke på noe annet....

så får håpe dem fant ut av dette tidlig nok,og at gutten blir frisk igjen fort.Må være forferdelig å være foreldre i en slik situasjon,og selvfølgelig fælt å være M.også.....

*sender god bedring vibber*

Skrevet

Jeg sender mange gode tanker til den lille gutten og foreldrene hans!!

Skrevet

Det er sant som du sier, man føler seg ganske liten når små barn blir syke. Vi som foreldre er så godt drillet i å gjøre det beste for barna våre, men i sånne situasjoner blir vi hjelpesløse.

Jeg sender gjerne drøssevis med gode tanker til den lille og styrkende tanker til foreldrene.

Fint initiativ Curly-mor!

Skrevet

ber her også:)

stakkars stakkars foreldre, stakkars gutt...huff...

Skrevet

Jeg har selv nyresvikt, så jeg syns veldig synd på denne familien det gjelder med den lille gutten=(

Håper det går bra med de.....

Skrevet

Ber for han og sender varme tanker til lille venn. Tenker masse på han nå.

Skrevet

Jeg sender mine varmeste tanker og gode energier til denne lille gutten, og håper på lyse framtidsutsikter for ham i det nye året...

***jeg tenner et lys for å spre lys i mørket***

Skrevet

Ber og håper på at dette skal gå bra !!!

Skrevet

Mange gode tanker til den lille gutten og familien hans.

Håper og tror at dette skal gå bra .Ber om at lillegutt skal

få de kreftene denne kampen krever av ham.

Skrevet

Så gode dere er <3

Skrevet

Skal ta han og familien hans med i tankene i kveld. Håper han holder ut og kjemper mot sykdommen!

Skrevet

sender gode tanker til barnet og familien!!!

Skrevet

Jeg sender mine varmeste tanker og ber for gutten og familien. Tro og tanker kan gjøre under.

Synes du har tatt et veldig fint initiativ Curly-mor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...