Gå til innhold

er det noen her i dag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jada...er her jeg.

sitter forran datan og angrer på at jeg ikke kjøpte masse snop på butikken i sted. trist og litt deppa i grunn men kommer seg det også :)

du da ?

Skrevet

En liten glede i dag da :)

Lille i magen har virkelig bestemt seg for å gi liv fra seg :) kjent skikkelig liv for første gang ikke bare en anelse av liv :)

 

måtte bare dele det med noen :)

Skrevet

Så koselig med liv i magen :D

 

Joda selv sitter jeg her og er ganske deppa, lillegutt er syk og jeg er syk :(

Så jeg tørsker spy.... Vi som skulle bort og alt *buhuhuhu*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...