pia*fødeklar* Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 jada...er her jeg. sitter forran datan og angrer på at jeg ikke kjøpte masse snop på butikken i sted. trist og litt deppa i grunn men kommer seg det også du da ?
pia*fødeklar* Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 En liten glede i dag da Lille i magen har virkelig bestemt seg for å gi liv fra seg kjent skikkelig liv for første gang ikke bare en anelse av liv måtte bare dele det med noen
tonebf Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2008 Så koselig med liv i magen Joda selv sitter jeg her og er ganske deppa, lillegutt er syk og jeg er syk Så jeg tørsker spy.... Vi som skulle bort og alt *buhuhuhu*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå