Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Flere som bare skal være hjemme? Virker som om alle skal avgårde... Ikke bestendig like lett med små barn heller....
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Jeg skal til mamma. Gråte litt der.. Slutt med kjæresten..
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 jeg skal være hjemme alene med mine tre barn og en venninne av eldste på ni.. kost oss med mat, stjerneskudd ser på film nå... en ordentlig kosekveld... og selvsagt er alle oppe til tolv....
Cat.68 Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Vi har nettopp spist godt og sitter nå å slapper av litt før Svigers og svåger med unger kommer for å være sammen med oss.;o)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Vi er hjemme og bare slapper av i dag. Vi har spist god mat å slapper nå av med en film. Deilig å ikke stresse!!!
Mamsen86 Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Akkurat spist deilig mat ; kalkun og gratinerte poteter! Nam nam! :-) Og is til dessert! Så fyrte vi av noen batterier og jeg la snuppa i seng - så nå ligger jeg på senga i joggings å ser på Mrs. Doubfire! ;-) Og noe mer skal jeg ikke!!! Annet enn å proppe i meg litt smågodt! ;-)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Vi var hos naboene våre å koste oss med deilig middag sammen med ungene, vi gikk ut sammen å fyrte opp litt fyrverkeri og ungene koste seg med stjerneskudd før de skulle legge seg. Nå sovnet gullene for ti minutter siden. Resten av kvelden skal meg og sambo kose oss meg litt med film og litt godteri:-) En perfekt dag for oss som har barn og ikke vil ha/ får barnevakt etter min mening:-)
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 bare være hjemme snart begynne å lage noe biff kansje blir vel samboer som lager så venter vi på tegn på rier.. har mistanke om vannavgang. hvertfall et par dråper hehe.. deilig å være hjemme når en er så sliten og lei av å vente på fødsel
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 Har spist middag hos svigers og nar nettopp kommet hjem. Puttet knøttet i seng og håper han ikke får for store problemer med å sove selv om det smeller rimelig bra rundt omkring nå. Selv har vi trukket i pysjen og sitter og sløver på sofaen, kommer ikke til å gidde å sitte oppe til tolv, med høygravid mage og en som er tidlig oppe i morgen blir det nok i seng til 23 Kanskje litt sengekos og forhåpentligvis en god natt søvn. Festingen overlater vi til de unge og spreke. Deilig....
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 hjemme bare,2 åringen sover.. så er bare meg! lykke til med fødsel 1smule
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #11 Skrevet 31. desember 2008 ligger under dyna med feber + +. egentlig deilig og hvere hjemme alene nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå