vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 ..men ikke riktig ennå vel Lille prinsessen er bare 2mnd, men jeg gleder meg allerede til å bli gravid igjen.. Sambo synes jeg er litt håpløs tror jeg, men hadde et fantastisk svangerskap og gleder meg masse til å (forhåpentligvis) få oppleve det igjen om ikke altfor lenge.. Lykke til til dere som prøver i mens
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Her er lillemann 12 veke(i måro) og eg tenker da samme som deg... Begynt å smugkikke litt innpå forumet her igjen,hehe..... Gler meg masse til neste mann,MEN da skal og seies at vi stoooooor koser oss med han vi har!!!!!!så da er kje nåke eg tenke masse på,men av og til...
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2009 Er først de siste dagene jeg har tittet inn på bim-sidene igjen og, før det var det en fjern tanke med en til men jammen kom lysten på en til før jeg hadde trodd.. men vi koser oss med hun vi har og det skal vi gjøre en god stund til og, men moro å titte litt innom likevel
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 er stadig innom og leser,men først no på dette forumet....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå