Gå til innhold

Det er vanlig å pynte seg i kveld ja?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått besøk for kvelden (de er ute og går tur, derfor sniker jeg meg inn her). De har ikke pyntet seg og jeg tror ikke de kommer til å gjøre det. Er bl.annet to tenåringer som går rundt i joggebukse...

Blir derfor usikker på om vi skal "dresse" oss opp. Vil ikke at de skal føle ubehag fordi vi pynter oss og ikke dem, samtidig som vi da kanskje føler oss litt unaturlige i finstasen når de sitter i hverdagsklær.

Samtidig så synes jeg at det er en del av stasen. Nettopp det at man gjør seg litt ekstra fin på slike dager og pynter seg litt før middagen gjør at den blir mer spesiell enn en vanlig lørdagskveld f.eks.

Hva gjør dere hjemme hos dere?!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har alltid pyntet meg. Og vant med at andre gjør det. Men jeg bryr meg ikke om at andre ikke pynter seg.

Så synes du skal pynte deg vist du har lyst til det

Skrevet

Helt vanlig å pynte seg på nyttårsaften.Hadde blitt sjokkert hvis jeg hadde bedt folk og dem kom i joggedress,hører ikke hjemme noen sted.

Skrevet

Kommer kanskje an på det, er man bedt til folk i middag og sånt, synes jeg man kan pynte seg.

Her er det bare mannen, jeg, dyra og spira i magen, men vi har pyntet oss litt likevel vi. Pynter oss for hverandre, er koselig det:)

Skrevet

ja man pynter seg til nyttår, jul og andre festdager....

Jeg er alene med barna...og vi pynter oss vi...

Skrevet

Jeg sitter her i fint skjørt og bluse, barna mine var striglet og stelt. samboeren min er kledd i svart skjorte og svart bukse, vi har hatt en finere middag, dekket og pyntet bord.

Barna hans stiller i joggebukse og dongri, ustelte på håret, clollege genser og fleece, og har ikke dusja på flere dager.

Så jeg vil si pynt degdu, det er dem som ikke vet hva som er skikk og bruk. En tenker bare av og til går det virkelig an?!

Skrevet

du verden... det går tydeligvis ann....

godt det er du og dine som er ordentlige... så får vi håpe at de andre lærer folkeskikk de og tilslutt!!

Skrevet

Jeg elsker pynt. Det er nok hverdager som det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...