MillaMed2 Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Dere som er sykmeldt for bekkenløsning: fortalte dere bare legen hvordan dere hadde det, og fikk ut fra det sykemelding? Eller er det noen tester/undersøkelser legen tar før han/hun sykemelder for bekkenløsning?
Bic&Bac Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Jeg bare fortalte hvordan jeg hadde det. Fikk også henvisning til fysioterapeut, da jeg ba om det.
den3.jentapåvei Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Jeg og fortalte bare om symptomene. Men har hatt samme lege gjennom 3 svangerskap med bekkenløsning, så han har villet sykmelde meg før jeg har vært klar til det! Denne gangen ble jeg sm i uke 6.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Fortalte om symptomene, i tillegg så kjente legen på bekkenet mitt og vred på hoftene mine etc, for å se hvor fort jeg fikk vondt. Fikk sykmelding med en gang, men er bare 50% da.
ZineEddineMadeInMe Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Hva er bekkenløsning egentlig? er d noe alle gravide har i større eller mindre grad?
Bic&Bac Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 De fleste gravide har det i ulik grad. For mange er det ikke noe plagsomt, men for mange andre igjen er det veldig plagsomt. For noen sitter det i også etter fødsel.
flypapir Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Må bare rette bittelitt; ALLE gravide har bekkenløsning, men det er ikke alle som får smerter av det. Leddbåndene må nemlig bli tøyelige slik at vi klarer å få ut babyen....
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 min lege mente smertene bare var hormoner som fikk kjørt seg litt ekstra men han ga meg en henvisning til fysio. Når jeg gikk til fysio sa hun først at det var bekkenløsning men siden jeg gikk uten problemer måtte jeg dekke eventuell behandling selv.. jeg fikk like etterpå store problemer med å gå og dro da tilbake og fikk da diagnosen bekkenløsning med gangvansker så jeg starter med fysioterapi neste fredag!!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 forrige gang jeg var gravid så hun det da jeg kom gående/vraltende/haltende inn på kontoret. da sa hun bare: ojsann... og spurte om jeg ville ha sykemelding. he he.. bekkenet mitt ble aldri bra igjen mellom 1 og 2 svangerskap. så når det ble verre nå når jeg ble gravid trengte jeg bare å si det. så fikk jeg sykemelding og henvisning til fysio
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå