Gå til innhold

deppa :( Sykt barn og alene og ensom :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min våknet med omgangsyken,... Bare kaster opp og er helt ferdig!

Her sitter vi 2 alene på nyttårsaften, vaskemaskin går for andre gang :(

Ikke har vi kjøpt inn noe mat for vi skulle bort.... Jeg er jo sulten så blir vel kansje noe nudler for han vil jo ikke spise :(

Æsj,... Håpe han kommer seg ihvertfalll!

Håpe det går noe bra på tv io dag ihvertfalll!

Lei meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor klem til deg. Og god bedring til sønnen din :)

Føler med deg, er tøft å sitte alene, spesiellt på en sånn kveld som dette og når det ikke var planlagt engang..

Sitter alene i kveld jeg og sønnen min vi også. han er akkurat lagt for var helt utslitt nå. Vi har hatt en flott dag og har kost meg masse sammen med han, men kjenner på ensomheten nå som han er i seng.

Vært en tøff jul egentlig, er nå jeg merker jeg er alene.

Vi får prøve å støtte hverandre her:)

klem fra

Skrevet

Takk for koselig svar :D

Gammel er sønnen din?

Hvor er dere fra?

Så i det andre innlegget at du er gravid, når er termin?

Uff ikke noe ålreit at jula har vært tøff....

Merker selv at sånne høytider er tøffe og være alene :(

Merker at jeg blir mer deprimert, men jeg må bare holde mote oppe....

Skrevet

ja er viktig å prøve å holdet motet oppe, spesiellt for barna:)

Men merker også at det blir lettere når høytiden er over, og hverdagen begynner igen. ser frem til det nå :)

Vi bor i Molde. Jeg er 27 og har en sønn som blir 3 år i april og venter nummer 2 i juni.

Dere da ?

Skrevet

Ja skal bli deilig med hverdagen igjen :D

Vi bor i vestfold, jeg er 22 og sønnen min er 3,5år :)

Skrevet

Huff,stakkars deg:(

Føler med deg,selv har jeg vært hos min mormor og de og spist og sånt,men nå er jeg hjemme og gullet er i seng..

Føler meg litt ensom og alene her jeg sitter,men i morgen er en ny dag,og jeg bare gleder meg til klokken tolv og alle rakettene kan slutte og minne meg på at jeg sitter hr alene..:-/

Sender deg en trøsteklem og ønsker god bedring til gutten din;o)

Skrevet

Godt nyttår damer :)

Sitter her alene jeg også, var på middag hos mine foreldre tidligere idag, men måtte rømme pga. min mor fikk omgangssyken :(

Stusselig å sitte alene på nyttårsaften ja, har aldri hendt før så ble litt ensomt når klokken var kommet til årsskiftet og det smeller fra alle kanter ( angrer på at jeg ikke lot eldste gutten være oppe en time til, men han var helt utslitt ).

Håper jeg slipper å føle meg så alene på en kveld som dette flere ganger ja :( * Sukk *

Skrevet

Godt nyttår.

Her satt vi også alene. Men det var planlagt da, ble faktisk ikke invitert til noen i år. Vennine mine har glemt meg etter je fikk et barn. Fikk ikke en eneste godt nyttår mel en gang.

Men vi koste oss nå hjemme jeg og guttungen. Spiste god mat, spilte brettspill og kort. Satt på en film og koste oss masse. Men ja merker det er ensomt.

Lurer liksom litt på når det skal forandre seg, skal jeg noen gang få en familie, med mann og alt som hører med. Som man kan feire slike dager sammen med. Lurer virkelig på det altså.

Men får håpe det nye året gir nye muligheter, får bare håpe..

Skrevet

Ja kvelden var ganske ensom og trist.... Men lysere tider nå håper jeg.... Mini våknet frisk :D

Håpe 2009 bringer masse godt :D

For min del masse kjærlighet, vil så gjerne ha en familie......

Godt nytt år alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...