Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å kjøpe oss en Touran nå som vi blir flere i familien. Har funnet en som virker veldig interessant, men den må vi da kjøpe privat. Har alltid brukt forhandler før, så er litt usikker. Virker som en seriøs selger og bor på samme sted. Men lurer på om dere har noen tips til hva vi bør passe på? Selvfølgelig må vi ha kontrakt, også vil vi ha den på en NAF test. Er dette f.eks noe vi bør få ordnet før et evt kjøp, eller kan vi stole på angrefristen? Noen som vet hva som slites ut på de, og evt ved hvilken km?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser av profilen din at det er nr 3 som er på vei. Da er ikke Touran akkurat noen "midt-i-blinken"-bil for dere, synes jeg. Den er rett og slett for liten! Med vogn i bagasjen og tre unger i baksetet, så har dere ikke plass til mye mer, gitt. Og tre unger i baksetet er også trangt i en Touran. Vurdere en litt større bil? F.eks. Sharan, S-max eller Galaxy. Da får dere i alle fall plass til det dere trenger! Ellers vet jeg lite om Touran, bortsett fra at jeg ser det går mange på veiene, og at jeg kjenner folk som ble så dritt lei at de solgte bilen så fort de overhodet klarte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...