Gå til innhold

Er det liksom nyttårsaften i dag ja...

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

Må bare si at jeg sitter her og har ikke så veldig følelse av at det er nyttårsaften, selv om jeg hører det smeller i raketter utenfor.

Mannen min, babyen på 3,5 uker og jeg har ingen planer for kvelden. Mangler litt overskudd til å finne på noe, og vi har heller ikke blitt bedt noe sted i år, så da sitter vi bare her. Ikke en gang skal vi spise kalkun, og det er jo littt leit! Sannheten er at vi allerede har spist middagen vår, taco, så hvordan resten av kvelden blir er et sprørsmål.

Jaja, akkurat nå sitter vi med hver på bærebare pc, og tulla sover på sofaen. Stakkars liten har blitt så forkjøla, er nok smittet av meg...

Dette innlegget så litt trist ut, men det er ikke så ille altså! :-)

Vi skal nok kose oss som best vi kan her hjemme for oss selv!

Godt nyttår jenter! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg står på farten ut, skal feire med venninnene mine mens mannen og guttongen drar til svigers.. Har gledet meg lenge og brukt lang tid for å "style" meg :-)

En baby på 3,5 uker er jo ikke særlig stor, så kanskje greit dere holder dere hjemme :-) Du for nok av muligheter til å være med omgangsvenner etc. når barnet blir eldre! :-)

Godt nyttår til deg og din familie :-):-)

Skrevet

Dere er ikke de eneste som sitter hjemme alene uten besøk på en dag som dette. Vi skal være hjemme uten besøk, det samme skal to nabopar. Som også er vennepar av oss, men passet ikke så godt for noen å ha eller komme på besøk. Håper dere får en koselig kveld, ville bare si at dere ikke er alene om å være alene på nyttårsaften:)

Skrevet

Vis det er noe trøst sitter jeg alene hjemme sammen sønnen min på 3,5år som har fått omgangsyken!

Vi skulle egentlig bort og har ikke kjøpt inn noe god mat... ikke vil han spise heller!

Hurra for nyttårsaften.....

Skrevet

Her er snuppa hos pappan sin, og samboeren min skal på jobb kl 2200. Så her blir jeg hjemme alene.

Vi skal spise sammen før han skal på jobb da, når han våkner.

Godt nytt år :)

Skrevet

For første gang i mitt liv (tror jeg,hehe) skal vi bare være oss i kveld.

Jeg har dekket et flott festbord til tre...hehe,lillebror skal i seng til vanlig tid. Så skal jeg,gubben og 8 åringen kose oss. Det er kjempe kaldt ute så vi sitter foran peisen alle i "koseklær" og hjemmestrikka tøfler.....Masse lys er tent.

Kjøpt to nye brettspill som vi skal more oss med etter mat og for første gang på år og dag skal tv`n være av ;)

Jeg har takket nei til mye denne dagen....vært redd jeg/vi skulle angre...MEN vet dere...tror dette blir ny tradisjon for denne familien ;)

Skrevet

Vi 3 skal også være alene ikveld, alt er blitt avlyst av både den ene og andre grunnen. Har ikke noe nyttårsfølelse! Men pinnekjøttet står å damper...så kanskje følelsen kommer utover kvelden??

Skrevet

Hyggelig å se at vi er flere! Men selvfølgelig kjedelig for dere som skulle ha vært av sted, men blir holdt hjemme pga sykdom.

Hadde vi virkelig villet funnet på noe, hadde vi sikkert fått det til, men greit nok, i år er vi hjemme uten den helt store feiringen.

Foreløpig var det forresten overraskende høyt aktivitetsnivå her inne på DiB, mot hva jeg forventet. Men jeg har ikke vært her så lenge enda da.

Skrevet

Jeg blir nok på DIB resten av kvelden hihihi.... Eneste sosiale jeg kan være!

Skrevet

Godt vi har DiB da! :-)

Hvis babyjenta forstetter å sove like mye som hun har gjort i dag, ser det ut som jeg også får tid til å sitte her en del. Mannen min har ikke noe problem med å sitte ved sin pc... Litt vanskelig å få han bort derfra desverre... Men akkurat nå er det igrunn helt greit.

Skrevet

Usj sønnen min ligger på sofen og vil ut... Og kaster opp!

Sier han ikke er syk for han vil jo så gjerne ut... STakkars :(

Skrevet

Takk for gratulasjonen! :-)

Stakkars gutten din... Er vel ikke så morsomt å være syk på nyttårsaften nei... Frister å gå ut da! i hvertfall gjør det det for mange, men jeg foretrekker å betrakte fargespillet av fyrverkeri gjennom vinduet, har aldri vært så begeistret for deg jeg da. Likte ikke smellene når jeg var liten, og nå synes jeg det rett og slett er litt skummelt med tanke på brann, og at folk blir skadet av det.

Skrevet

Er helt hjemme alene.Samboer og guttungen er hos svigers på middag,jeg er hjemme fordi jeg er syyyyyk.Ikke noen nyttårsaften følse hvertfall.

De kommer hjem litt senere da.Skulle ha med litt kalkun til meg.

Første nyttårsaften jeg har sitti hjemme alene hvertfall.

Skrevet

Her er det også rolig! Samboeren og vesla på 2 år er på nyttårsselskap hos venner, men jeg må holde meg hjemme og ruge på veslebabyen som er fare for at skal komme for tidlig til denne verden. Regner med de ikke blir alt for sene, så jeg skal vel overleve. Har forresten kost meg med en grandis og twist:)

Skrevet

Junior sover med 39 i feber, jeg har har feber på tredje dagen. Influensaen har tatt oss.

Bortsett fra at jeg er syk plager det meg ikke at det er nyttårsaften. Jeg har valgt vekk å feire nyttår i 8 år nå, helt frivillig :)

Skrevet

Jeg, sambo, gutten vår på snart 3 og vesla på 3 mnd. er alene i kveld. De to eldste er hos faren, så vi tar det ganske så avslappet i år.

Har spist ribbe og riskrem, og vert ute å tent stjerneskudd.

Nå slapper vi av med gløgg. Vesla sover og minsten skal nok snart i seng.

Etterpå skal jeg og sambo spille wii:-)) I morgen blir det middag hos svigers.

Godt nytt år til deg og dine:-))

Skrevet

Koser oss hjemme.. Ikke noe kalkun eller stek her heller. Koteletter har vi spist, var deilig :) Lillegutt har fått godis og fyrt av noen stjerneskudd.. Sambo og jeg slapper av foran tven med snacks. Kevin ville bli vekt kl 12 når rakettene begynner, og det synes vi er greit :)

Skrevet

Nyttårsaften er ikke som den en gang var =)

Dagen idag forbinder jeg bare med god mat med familie.. Raketter sender vi ikke opp, fordi junior er såpass liten enda.. Vi bare koser oss med deilig middag.. Og i kveld koser mannen og jeg oss med film, godis og litt pc =) Junior sover søtt i senga si =)

Tror nok nyttårsaften er mer for ungdommen som fester, og for de som har barn i alderen som synes raketter er spennende..

GODT NYTT ÅR =)

Skrevet

Å, så godt at vi er i samme nyttårsbåt, jenter! :)

Her var det lydløse frusere og annen moro klokka 19:30

-stor stas for ei på 16 måneder og da ble det jo litt stas for

foreldrene også..!

Nå er hun lagt, samboeren min har tatt seg en øl til maten

og jeg sitter gravid og fin! Godt nytt år i joggebukse og tøfler! :P

Ååå! Kom på en litt søt historie fra noen år tilbake da lillesøs var

18 og hadde gledet seg syyykt til nyttårsaften.. men ble syk og

måtte holde seg hjemme. Mo spikk alene, men hadde bedt mamma

om en eneste rakett som hun skulle fyre opp klokka 24, da..

'Ikke kjøp noe som bråker, mamma.. Jeg har så vondt i hodet!'

Mamma handlet en STOR rakett som det stod 'SuperGrønn' på

og tenkte at den er nok fin-fin for den syke unge damen..

Klokka ble 24, søs ut med sin ene grønne rakett og tente på..

Og det var lite grønt å spore da den gikk av, men istedet kom det

et smell som overdøvet ALT av alle andre raketter i kilometers omkrets! :o

Det skulle komme for en dag at mamma hadde blingset og kjøpt

SuperDrønn og ikke SuperGrønn! Hihi! Hun har fått høre det i noen år..!

Tror ikke enden på visa var at hodepinen ble merkbart bedre.. ;)

Skrevet

Godt nyttår jenter:)

er også alene idag,sønnen min sover.. kjedelig,men men sånn er det:)

Skrevet

Vi er også alene denne nytårsaften, litt uvant for er vant til å feire med flere i familien eller venner.

Men jeg har laget pinnekjøtt for første gang i dag og hjemmelaget riskrem og saus, og det ble kjempegodt:)

Var ute med stjerneskudd og akte litt for plutselig kom snøen i dag.

Nå er minsten på 2 i seng men eldste på 8 venter spent på rakettene:)

Jeg er trøtt av hele jula nå og gleder meg til hverdagen igjen egentlig, knekkebrød med brunost hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...