Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Nå har jeg hvert å levert sønnen min til pappan hans. Han skal være der til i morgen. Det er bare litt over to uker siden jeg flytta. De siste 6 mnd har vært helt forferdelige, og jeg syns det var deilig å komme meg vekk. Har følt meg mye bedre etter det blei slutt. Vi har en lang historie sammen. Har gjort det slutt å blitt sammen igjen flere ganger. Denne gangen er det helt slutt, ting er helt anneledes nå. Vi har barn og kan ikke holde på å overnatte hos hverandre og "holde på" sånn som har gjort før. Jeg er så sikkert på at vi ikke har en fremtid sammen. Men nå... Etter å ha prata med eksen min i 30 min, så kjenner jeg hvorfor jeg alltid ender opp med å bli sammen med han igjen. Jeg har så sterke følelser for han! Jeg elsker han jo :'( Nå sitter jeg bare å tenker på de positive stundene vi har hatt sammen, både med og uten barn. Jeg har så lyst til å dra tilbake..! Han har virkelig ikke vært en bra kjæreste eller samoer de siste 6 mnd. Men nå klarer jeg ikke å være sint på han lenger.. I dag skulle jeg ut å kose meg, men nå sitter jeg bare å gråter.. Hjelp! Hva skal jeg gjøre..?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 det er nok bare slik det er i begynnelsen.. holdt på slik i flere mnd jeg.. veit jo ikke grunnen til at dere ikke er sammen lengre, men det veit jo du.. du må nok stole på magefølsen (selv om jeg tror du har gjort rett i å gå ifra hvis dere har hatt et slikt av og på forhold lenge) gammel er gutten deres da?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Nå er jeg like sinna igjen og veldig sikker på at jeg gjorde det riktige når jeg flytta. Jeg dro til han på kvelden fordi jeg hadde glemt å sende med tannbørsten. Da hadde han besøk av ei dame, samme dama som han sendte sms med på slutten av forholdet fårt. Grunnen til at jeg fikk nok, nok! Det er bare litt over to uker siden jeg flytta og han har fått seg ny dame! Jeg spurte om han skulle ha besøk, siden han sa seg frivillig til å være hjemme på nyttårsaften, han sto der å løy meg rett opp i ansiktet. Han sa at han ikke skulle ha besøk og at han skulle si ifra hvis han får seg ny dame og lar henne møte gutten våres. Jeg er ikke sinna bare fordi jeg fortsatt elsker han og skulle ønske at vi fortsatt var sammen, men han kan jo ikke bare dra hvem som helst inn i livet til gutten våres. Han ha det vanskilig nok som det er. Gutten våres en nå ett år, han skjønner jo at det er noe som skjer. Han må jo bli veldig forvirret.. Dette er bare toppen av kaka! Etter alt han har gjort de siste månedene. Jeg kan ikke stole på den mannen lenger. Jeg gir ikke fra meg den jeg er mest glad i til en jeg ikke stoler på! Hilsen Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå