eple72 Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Ønsker dere alle en flott kveld. vi sees i 2009
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år til både store og små. Her i gården ble det den roligste kvelden i manns minne. Lille frøkna ble først frisk mandag etter en hard influensa hele jula. I tillegg ble gubben smittet. Så vi droppet hyttetur og ble alene hjemme vi tre. Hun våknet til rakettene i halv tolv tida. Synes det var utrolig spennende med bam (bang). Hun var våken nesten en time og fikk se raketter fra soveromsvinduet. Etterpå fikk hun sove sammen med meg i sengen for det var litt skummelt å ligge älene med alle smellene. Til morgenen i dag ville hun ha mere raketter,he he. Pekte ut av vinduet og sa bam (bang). Etter en vel slitsom jul håper vi på et friskere og morsommere 2009.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 Godt Nytt År alle sammen! :-) Her hadde vi også en rolig kveld, hadde middagsgjester og tok det helt piano. Mia sov utrolig nok gjennom alle rakettene, og vi var bare glade for det. Hun ville ikke legge seg før 2 timer etter vanlig leggetid, så hun var nok sliten. Hun har også vært mer syk enn frisk i desember, men nå er hun i knallform og spiser oss snart ut av huset ;-) Satser på at 2009 blir et supert år!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Riktig godt nytt år alle sammen! Her så har vi hatt en super nyttårsfeiring. Var hos et vennepar, vi var 6 voksne og 5 barn. Camilla fikk sin første ispinne hehe, det var stor stas! Og gomla peppernøtter og nonstop så jeg fryktet hun skulle få vondt i magen :-) Holdt henne oppe til i 21 tiden, tenkte det kunne være greit at hun var totalt utladet før sengen kallte :-) Vi skøt opp rakettene ca 20:30 så hun fikk med seg det også. Vi holdt oss inne i vinduet og hun hadde STORE øyne og holdt godt rundt halsen min hehe.... Tror hun syntes det var litt skummelt og veldig stas :-) Hun sov utrolig nok gjennom alle rakettene ved midnatt, og resten av kvelden mens vi koste oss med bl.a singstar i stua hehe Så etter noen slitsomme uker med dårlig søvn, lite mat og generelt veldig pjusk Camilla, så ser det ut til at starten på 2009 blir meget bra :-) Stor klem fra oss
Bellen^2 Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Takk for det ganle og riktig godt nytt år til alle!! Vi var hos et vennepar som ikke bor så langt unna. De har ei lita snelle på rett over året, men Sebastian var mer opptatt av å stjele lekene hennes enn å leke med henne hehe:) Vi hadde det stille og rolig med utrolig god mat og masse hyggelig skravling:) Sebastian var ikke i seng før kl 22, men sover som en drøm gjennom alle rakkettene. Vi dro hjem rundt kl 01 og var litt spent om han ville sovne igjen da vi kom hjem, men han bare rullet over på siden og var borte med en gang vi la han ned i senga. Det var Øivind sin tur til å stå opp med han 1. nyttårsdag, men det var ikke noe særlig utfordring for Sebastian sov til kl 11.30! 1.nyttårsdag kommer nok til å bli den store kakebakedagen for meg i årene som kommer. Sebastian ble sendt i barnehagen i dag med både boller og bursdagssjokoladekake:)
Endelig ny spire i magen Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Godt nytt år jenter, gutter og damer! Og takk for det gamle! Vi ble gudskjelov friske til nyttårsaften. Julen var i år preget av influensa (enda jeg som hadde tatt vaksine.....) Jeg låmed 40,3 på julaften, fikk feberfantasi på kvelden. Var visst skikkelig søt der jeg låå prøvde å fjerne en verkebyll i munn ( ja ja man kan fantasere om så mye rart) Nyttårsaften hadde vi mamma, samboer`n hennes, svigerfar, hans "kjæreste" naboene med unger + en kompis på middag. Benedicte var med å skyte opp raketter ved 20 tiden, Når vi kom inn da sa hun jeg sove. da var det bare å legge henne og hun sov til 08.30. deilig. Vi kom oss i seng ved 4 tiden. Ble en morsom fest. Masse flott fyrverkeri. Vi har jo utsikt utover mye av oslo, så vi gadd ikke å sende opp noe selv. Håper vi klarer å få til noen leketreff i 2009 også, Klem
Solstråle72 Skrevet 6. januar 2009 #7 Skrevet 6. januar 2009 Godt nytt år alle sammen! Nyttårsaften feiret vi stille og rolig med familien. Vi var alle hos min storesøster, spiste god mat med god drikke til. Gutta hos oss hadde handlet fyrverkeri til den store gullmedaljen. De satt halve kvelden og klødde i fingrene etter å komme i gang. Når kl. var 23.50 klarte de ikke holde seg lenger og startet showet :-) Tobias våknet ca. 24.00, da tok jeg han opp, så han fikk sett på han også. Øy, øy, øy var det eneste han sa. Tror han synes det var morsomt og litt spennende på samme tid. Selv om han var oppe i en halvtime-trekvarter, så la han seg fint til å sove igjen da jeg la han. Vi hadde en fin, fin kveld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå