små Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Hvordan er symptomene igjen? Jeg har hatt høyt stoffskifte og tatt medisin for det, så tok jeg for mye så det ble lavt sånn at det ble regulert med levaxin. Det gikk greit. Etter sist fødsel (har vært "frisk" i svangerskapene) fikk jeg lavt stoffskifte og har gått på levaxin i 2 år ca. Prøvene har vært fine hele tiden. De siste mnd har jeg følt meg litt dårlig, og har trodd at det har vært noe galt. Prøvene viser at stoffskiftet er helt greit. Jeg surrer en del med medisinene. (lettere stressa om dagen) og merker at når jeg tar mindre levaxin føler jeg meg mye bedre. så jeg har tatt blodprøver som viser at stoffskiftet mitt nå er supert. Tok flere prøver med kun en pille i uka, og de var supre, så legen sa jeg kunne slutte på de og ta nye prøver i januar. Kanskje er det stoffskifte som er på vei til å bli høyt igjen? Jeg vet ikke. Jeg føler meg frustrert om dagen, og redd fo å havne der jeg var. Og nå er jeg liksom sikker på at det er noe galt da Hehe Hvordan kan jeg "vite" at det er for høyt/lavt før jeg tar blodprøve i midten av januar?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 http://www.stoffskifte.org/Webdesk/netblast/pages/index.html Der finner du symptomlister for både høyt og lavt stoffskifte, så kan du sammenligne litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå