Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 i natt var jeg på føden på grunn av smerter, alt var bra fikk smertestillende å ble sendt hjem. kl 9 i mårrest ringer føden meg og sier jeg måtte komme, dro til føden å da viste det seg at ctg var dårlig i natt å de ville ha en ny reg, den nye var bedre men ikke bra så de tok en til og den var bra, ble us og hadde 3 cm åpning og alt var veldig modent og fikk tilbud om at di kunne ta vannet på grunn av at jeg er så sliten, men så gikk det opp får meg... øøøøøøh jeg skal FØDE, plutselig har jeg ombestemt meg, vil ikke føde jeg så fikk dra hjem, men må tilbake i morgen å da tar di vannet, gruer meg masse til fødsel nå, i allefall nå når jeg står oppi d. er blitt strippet 2 ganger i dag å en gang tiligere. den tiligere virket litt så får håpe det trer i gang selv nå, men fyyyy hvor jeg gruer meg nå...
Kliko Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Plutselig kom virkeligheten skjønner jeg. Men tror nok helt sikkert de kommer til å ta godt vare på deg på sykehuset, og alt kommer sikkert til å gå bra =) Du skal vite at jeg er kjempe sjalu! Jeg vil føde nå jeg, men må vente to mnd til gitt:P hehe.. Men du får ha masse lykke til i morgen i hvertfall =) La oss vite hvordan det går da =)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 ojsann, ja det er nok litt sjokk om det plutselig gikk opp for deg nå ja! Men du skal se at det går nok veldig fint. Å føde er det beste jeg har gjort i livet. Det er vondt, men det er det fineste jeg har opplevd. Å bare tanken på å få det nyfødte nurket opp på brystet mens alle smerter fordufter, og se og lukte den lille for første gang, gir meg nesten kynnere her jeg sitter med 16 uker igjen til termin. Det er en helt spesiell følelse å se barnet for første gang, og du er så nær! De tar godt vare på dere på sykehuset, så slapp av og la kroppen gjøre jobben. Alt du skal gjøre er å bevege deg, og puste deg gjennom riene. Og det går nok så fint seru! Lykke til!! Tenk, du er såååå nærme babyn din nå!
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2008 huh.... har fått skikkelig kikk føler jeg, det er endelig i gang liksom det jeg har ventet så kjært på lenge, men føler at jeg ikke er klar nå sånn plutselig når jeg endelig skulle få hjelp, har termin i morgen så er jo veldig heldig som slipper å gå nå mye lengere. men synes det er så skummelt nå... det er sant liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå