små Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Jeg gleder meg til å bli ferdig med 1 år på høyskolen Jeg gleder meg til å handle litt nytt til garderoben. Jeg gleder meg til alle helgene med barna mine. Jg gleder meg til å se om jeg klarer nyttårsforsettene mine
Gjest Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Jeg gleder meg til å se jenta mi og stesønnen min vokse opp. Jeg gleder meg til at vi får flytte inn i nytt hus i slutten av februar. Jeg gleder meg til evt. å bli tante.....satser på at det endelig blir i 2009 :-) Godt nytt år :-)
blond Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 Jeg gleder meg til mannen får ny jobb som gjør familiesituasjonen vår bedre. Jeg gleder meg til guttene blir større. Å være med på deres reise mot mer og mer selvstendighet og modenhet er det som gleder meg mest. Jeg gleder meg også til å være mye sammen med vennene mine og håper på fornyede vennskap i året som kommer. Dessverre er det noen venner jeg har mer eller mindre mistet kontakten med og jeg håper det snur. Til slutt gleder jeg meg til alle timene jeg skal fordype meg i bøker!
skorpionfruen Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Jeg gleder meg til å bli ferdig på skolen. Jeg gleder meg til babyen kommer. Skulle ha gledet meg til bryllup, men ser ut som det utsettes til godt etter fødsel. Gleder meg til lillemor skal blir storesøster. Blir så mye som skal skje
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Gleder meg til å bare være hjemme i permisjon. Gleder meg til mange flotte turer jeg har tenkt å gå Gleder meg til kosestunder med barna mine Gleder meg til ferietur med mann og barn Gleder meg til nye barn i familie og hos venner som kommer iår Gleder meg til å klare å ta av noen kg Gleder meg til å komme i form, få kondisjon, få overskudd Gleder meg til å pusse opp videre i huset vårt Gleder meg til vi får kjøpt nye møbler og byttet ut med det vi har osv osv osv
NoDoubt Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 Det jeg syns er best med å gå inn i er nytt år er at det nærmer seg vår og sommer igjen:-)
NickNoLte Skrevet 1. januar 2009 #8 Skrevet 1. januar 2009 TIL Å FLYTTE INN I LEILIGHETEN MIIIIIIN!!! + vår og sommer er fint :-) ja og danmarkstur....og mere til hvis jeg begynner å tenke etter!
Northernlights Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Jeg gleder meg til å se på mulighetene til å begynne på skole Jeg gleder meg til våren, for da får jeg besøk fra Norge =o) Jeg håper inspirasjonen til å gjøre ferdig et skriveprosjekt kommer for fullt, for det MÅ gjøres ferdig. Ellers blir jeg enda mere rastløs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå