Gutteprinsen Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Jeg hadde første dag av mens den 26 des. Og da har vel jeg EL rundt den 9 januar. Noen andre som har det??
SuperKlar86Gravid Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Jepp ! Jeg har det! Fikk mens den 26. jeg også, desverre... Men da har vi EL rundt samme tid! Jeg skal bruke EL test da, for å peile den inn. Sist hadde jeg El 3 dager seinere enn "kalkulert".
mammas skatter <3 Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 hei. jeg har vel EL rundt 7 januar. (har lang syklus jeg da... 36 dager....å så går jeg min første pergo kur)
SpennendeTid Skrevet 1. januar 2009 #4 Skrevet 1. januar 2009 Jeg hadde også første dag av mens den 26.des... Fire dager før jeg pleier - dag 22!! Så har allerede begynt el-testing, blir litt forvirret når syklusen klusser seg til på den måten... Men normalt sett skal jeg ha el den 6.januar. Lykke til, prøvere - satser på at spiren sitter denne gangen:-)
SuperKlar86Gravid Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Det blir veldig spennende ! Jeg starter med EL test på dag 10 jeg, altså til søndagen. Gleder meg!! Vårt nyttårsforsett her i heimen er å ha mye mer sex, slik at vi klarer å få BARN !! Nå er det snart 1 år siden jeg fikk en SA i uke 10. Utrolig rart at det er så lenge siden. Men vi har ikke prøvd siden da, vi har nå prøvd siden sep/oktober. Men håper at det kan klaffe nå Jeg har hatt pos utslag på El testen hver gang, så det er vertfall bra. Men selv om vi har hatt sex rundt denne tiden, har det ikke festet seg ennå. Jeg har gitt mannen Sink tabeletter da Noen her som har prøvd akkupunktur? Har lest at det skal hjelpe... GODT NYTT BEBIÅR !!
Ein T Skrevet 1. januar 2009 #6 Skrevet 1. januar 2009 Endelig en link for meg. Bli Gravid. tar EL tester som bare d. Nå vil vi ha barn nr, to. Håper at det klaffer. men skal noe til siden jeg nettopp sluttet på pillen. Men en dag må være den første Gleder meg til den dagen d skjer. (hvis det skjer). :) Lykke til damer. Kansje vi treffes på September mammaer 2009.
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #7 Skrevet 1. januar 2009 hei! Har el 10.januar, og denne pp skal det klaffe! ønsker oss så veldig en 2009 beibis lykke til til alle sammen!masse baby dryss til dere, og masse til meg:) hehe
SuperKlar86Gravid Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Mannen min er 38 år. Tror dere det lønner seg å ha sex hver dag i den rette tiden, eller annenhver dag? Har lest noe om at eldre menn har muligens tregere svømmere enn unge, osv.. Vet dere noe? Forrige pp hadde vi sex alle 3 dagene før EL, men ikke på selve EL dagen(hadde familiebesøk for svarte!!!)... Forrige gang der hadde vi nok sex litt for sent, da hadde vi sex de 3 dagene etter at EL testen hadde slått ut. Denne gangen skal vi prøve å få til å ha sex AKKURAT på de 2 dagene som testen slår ut. Men tror dere at vi bør ha oss litt før dette og etter??.... Vi hadde sex i går. Men det var på dag 7, så det er endeeel i tidligste laget gitt.
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 første dag av mens 26 her også .) satser på el rundt der jeg ja.. spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå