Gjest Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Kjørte hjemover isted etter handlinga, hadde på radioen og der kom "Hallelujah" med Espen Lind, Kurt osv. Tårene spruuuuutet! Denne sangen ble spilt i min 9 år gamle kusine sin begravelse, yndlingssangen hennes. Og hver gang jeg hører den så begynner jeg å sippe. Måtte sitte å tørke tårer og snufse meg ferdig før jeg gikk ut av bilen, i tilfelle jeg møtte noen naboer
Gjest irismor Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 Ave Maria. Etter å ha sett filmen Alive så klarer jeg ikke å la være å grine når jeg hører Ave Maria.
Himmel og hav Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 "alltid freidig når du går" Når man kommer til strofen "kjemp for alt hva du har kjært..." så klarer jeg hverken å synge eller høre på uten å bli blank i øynene, det værste er at jeg vet ikke helt hvorfor! Det bare er sånn!
PinkBabyDoll Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 Over the rainbow m Eva Cassidy... Vi spilte den i pappas begravelse...
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 31. desember 2008 #6 Skrevet 31. desember 2008 Begynner alltid å gråte til "Lost" av Michael Bubble,ikke den samme som Erlend Bratland synger. Også synes jeg den sangen til Carola om en baby som dør (tror det er krybbedød) er forferdelig trist:(
Prinsesse Brødhue Skrevet 31. desember 2008 #7 Skrevet 31. desember 2008 Får alltid tårer i øynene når min 6 år gamle datter synger tenn lys eller en stjerne skinner i natt ( julesanger). Og så triller tårene når jeg hører " et liv for meg" med the real group. utrolig fin. For ikke å snakke om når jeg hører "Gabriellas sang" fra filmen "så som i himmelen". Den kunne vært om meg.. Det er så mange fine sanger..!
-Hoppsi Deisi- Skrevet 31. desember 2008 #8 Skrevet 31. desember 2008 "To where you are" med Josh Groban. Er så ufattelig trist...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 31. desember 2008 #9 Skrevet 31. desember 2008 "EG SER" med Bjørn Eidsvåg... Vi hadde noen som sang den i begravelsen til pappa som døde av kreft for 3,5 år siden. Klarer ikke å høre den uten å tenke på pappa.
little old lady hoo Skrevet 31. desember 2008 #10 Skrevet 31. desember 2008 En delsanger fra begravelser fremkaller jo tårestrømmen, men av annet så er det Art Garfunkels "Brooklyn bridge". Jeg hadde den på hjernen under første fødsel. Man hører den jo aldri, så når jeg slumper til å høre den, kommer alle følelsene strømmende.
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 31. desember 2008 #11 Skrevet 31. desember 2008 Blir trist når jeg hører Amy lee feat seether med "broken"
endaengang Skrevet 31. desember 2008 #12 Skrevet 31. desember 2008 Jeg har hört en sang av Odd Nordstoga men jeg vet ikke hva den heter? Kanskje noen her inne kan hjelpe meg om jeg kommer med litt tekst! Gråter floder når jeg hörer den... I begynnelsen er teksten: "Ein gong kom kjärtegna heilt av seg sjöl, og kvar dag den var som sölv.... Kommer visst ikke på noe mer nå i farten...er en stund siden jeg hörte den sist.....:-) Han synger på dialekt da, og det er ikke helt enkelt å tyde alt, men sangen er hvertfall nydelig.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 31. desember 2008 #13 Skrevet 31. desember 2008 "sov på min arm" - den sang vi i begravelsen til sønnen min. Tir na noir av Vamp er også best å høre hjemme for seg selv, vet ikke helt hvorfor men...... ;-)
LapScouse Skrevet 31. desember 2008 #14 Skrevet 31. desember 2008 "Eg har ein engel" av Johannes Kleppevik. Fantastisk sang.
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 1. januar 2009 #15 Skrevet 1. januar 2009 Det må være "Dance with my father" med Luther Vandross....... Rett og slett fordi den er fin og trist og får meg til å tenke på hvor forferdelig det ville ha vært å miste pappan min (og hvor ille det kommer til å være den dagen han en gang er borte) Han døde nesten når jeg var 14, så det er nok litt derfor også......
Hikken Skrevet 1. januar 2009 #16 Skrevet 1. januar 2009 "Dagane" av Odd Nordstoga av alle ting. Hørte på mye den andre cd'n hans mens jeg gikk gravid, og på vei hjem fra sykehuset kom dagane på i bilen. Nå spruter tårene uansett hvor og når jeg hører den :-P
Hikken Skrevet 1. januar 2009 #17 Skrevet 1. januar 2009 Det er dagane, har samme sippesangen selv:-)
Linn&Casper Skrevet 1. januar 2009 #18 Skrevet 1. januar 2009 Enigma med Return to Innocence. Det var mamma sin sang og den ble spilt i begravelsen hennes. Men det er blitt mer til at jeg ikke vil høre sangen i det hele tatt.
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #19 Skrevet 1. januar 2009 Tears in heaven med Eric Clapton. Den lagde han til sønnen sin på 3 år, som datt over gelenderet fra 5. etg. og døde. Har sluttet å høre på den sangen etter jeg fikk vite det. Jeg begynner rett og slett og strigråte og teksten. would you know my name if i saw you in heaven would it be the same if i saw you in heaven I must be strong and carry on 'cause i know i don't belong here in heaven would you hold my hand if i saw you in heaven would you help me stand if i saw you in heaven I'll find my way through night and day 'cause I know I just can't stay here in heaven Time can bring you down time can bend your knees time can break your heart have you beggin' please beggin' and please beyond the door there's peace I'm sure and I know there'll be no more tears in heaven would you know my name if I saw you in heaven would it be the same if i saw you in heaven I must be strong and carry on 'cause i know i don't belong here in heaven 'cause i know i don't belong here in heaven
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #20 Skrevet 1. januar 2009 Det var visst feil. Han datt ut av et vindu på en skyskraper, fra 53 etg.
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #21 Skrevet 1. januar 2009 Det kan nok være flere i rette humøret, men "De nære ting" vekker noen følelser fra en begravelse i ungdommen...
Gjest Skrevet 1. januar 2009 #22 Skrevet 1. januar 2009 Helt klart "Lilla syster" av en svenske og han derre tidligere Vapm vokalisten (hjerneteppe) Hørte den ofte på vei til jobb om morgenen, kom alltid rødskutt i øynene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå