Willy Wonka Skrevet 31. desember 2008 #1 Skrevet 31. desember 2008 Vi skal til et vennepar å spise kalkun m/tilbehør. Lillegutt er nybadet og skal ha på seg matrosdressen sin ;o) Hunden vår skal være med også, dopet på beroligende tabeletter fra dyrlegen (hennes verste dag i året:o(
<3Lykkelig<3 Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Meg og min lille snuppe skal til pappa, skal spise kalkun som jeg har bidratt med Blir veldig koselig å feire med noen andre så slipper meg og snuppa å sitte alene. Senere skal jeg ut med en venninne på byen pappa skal passe på snuppa for meg Føler jeg trenger å komme meg litt ut ikveld, fordi jeg er alenemor og får sjeldent fri.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 31. desember 2008 #3 Skrevet 31. desember 2008 vi skal være hjemme å nyte en god middag bare oss 3, se en film etter at lillevræl har lagt seg, og se på lit fyrverkeri fra vinduet.... det skal bli godt å slappe av:) har hatt nok folk rundt oss i jula:p
Mamma mjaua Skrevet 31. desember 2008 #4 Skrevet 31. desember 2008 jeg, sønnen min, barnefaren, søsteren min, farmor og farfaren min skal til faren min og spise kalkun.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #5 Skrevet 31. desember 2008 jeg skal være alene med mine tre barn, og en venn til eldste mann på ni.. film er kjøpt inn og barna fikk velge menyen..så det ble bakt potet med uendelig mye tilbehør...etterfulgt av iskrem sjokolade potetgull mm.. Tror vi kommer til å kose oss masse.. akkurat nå baker de pepperkaker... godt nyttår alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå