Gå til innhold

Hva skal dere i kveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til et vennepar å spise kalkun m/tilbehør. Lillegutt er nybadet og skal ha på seg matrosdressen sin ;o)

Hunden vår skal være med også, dopet på beroligende tabeletter fra dyrlegen (hennes verste dag i året:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg og min lille snuppe skal til pappa, skal spise kalkun som jeg har bidratt med :)

Blir veldig koselig å feire med noen andre så slipper meg og snuppa å sitte alene.

Senere skal jeg ut med en venninne på byen :) pappa skal passe på snuppa for meg :)

Føler jeg trenger å komme meg litt ut ikveld, fordi jeg er alenemor og får sjeldent fri.

Skrevet

vi skal være hjemme å nyte en god middag bare oss 3, se en film etter at lillevræl har lagt seg, og se på lit fyrverkeri fra vinduet.... det skal bli godt å slappe av:) har hatt nok folk rundt oss i jula:p

Skrevet

jeg, sønnen min, barnefaren, søsteren min, farmor og farfaren min skal til faren min og spise kalkun. :)

Skrevet

jeg skal være alene med mine tre barn, og en venn til eldste mann på ni..

 

film er kjøpt inn og barna fikk velge menyen..så det ble bakt potet med uendelig mye tilbehør...etterfulgt av iskrem sjokolade potetgull mm..

 

Tror vi kommer til å kose oss masse.. akkurat nå baker de pepperkaker...

 

godt nyttår alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...