Gå til innhold

Hva mener dere........ang vennskap....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gjøre det kort :)

Har en vennine, på 13 året snart,,,,Saken er at jeg vurderer droppe hele dama nå....Skulle vel ha gjort det for leeenge siden men..er jo ikke så lett heller..

Vi har gjevngamle barn ca, men jeg er alene med min sønn. Saken er at hun er ufordragelig selvopptatt av seg og sitt vel. Hun gir null i vennskapet, men bare tar og tar...Både ting, og væremåte. Spør aldri hvordan ting går etc...noe jeg gjør nesten hver dag....

Jeg er oppdratt til å dele og gi, så hun får av det jeg har...Hu lånte penger som hun klarte miste, og mener derfor hun ikke trenger å betale tilbake....ca 2000,- Lånt andre ting hun har ødelagt, som hun ikke gjør noe med. Jeg jobber som hudpleier, og hun har fått behandlinger gratis, men sier ALDRI takk, det var hyggelig/snilt eller noe lignende. Men viser en annen hu oppmerksomt het, hører jeg om det i dagevis hvor snill og god den personen er....Hm.....

Skal vi noe, må det skje når det passer hu, og drøye i det lengste for så evt å avlyse planene......

Spurte hva hun øsnkket seg til jul, og fikk som svar at "mååååååtte vi kjøpe noe til hverandre lissom?????

Blir faktisk bare værre og værre...Kan årsaken være sjalusi for noe.....Har det bedre enn henne, joda, men trykker det ikke opp i trynet hennes akkurat.

Hva er galt med slike mennesker egentlig???

Føler meg så tråkket på og dust...Skjønner jo jeg bare må droppe hele greia....

Ja ja måtte bare lufte litt....var bedt dit i dag, men så lhar de plutselig andre planer...Ikke sagt noe om det til meg, men fikk høre det av min bror som er felles bekjent med de.....Kunne gitt meg beskjed da....

Vel,vel, godt nytt år alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri gidda henne!

Stakkars menneske. Sjalusi kan være en årsak ja, men er likevel like barnslig å oppføre seg sånn. Og like "ikke godtatt"!

At hun klarte å miste penger hun hadde lånt av deg er jo ærlig talt hennes problem! Selvfølgelig skal du ha de tilbake! Nå blir jeg sjokkert altså!

Skrevet

dropp henne... har hatt ei lignende....og droppet henne, det var en lettelse...

Skrevet

kjenner meg så igjenn på det du skriver,har hatt det lignende,men har begynt å droppe hu sakte men sikkert.hun er også helt ekstrem på det å planlegge,når alt kommer til alt blir det ingenting.alti må jeg komme til henne,forde om det er enklere for henne å komme bort til meg siden hun ikke har barn.nei...prøv å kutt henne ut.må være gjensidig interesse,følte meg til tider mer som en støtte kontakt for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...